Alla inlägg den 29 juli 2007

Av BeaTris - 29 juli 2007 21:23

Har faktiskt lyckats hålla fingrarna borta från mobilens smsfunktion, men det är svårt. Jag vill ju veta vad R ville igår.....oavsett vad det gäller. Men nu när jag kanske ger igen med samma mynt kanske han tycker jag är totalt knäpp. Ger honom morgondagen sen är det nog jag som hör av mig till honom igen.


Jag tog nyss en varm dusch.....frös rätt mycket. Kom sen på att det var ett tag sen jag bytte linser & kollade almanackan, japp dags för byte kan jag nog lugnt påstå. Ska ta & logga av & stänga av apparaten nu & sen ska jag sova. Dags att jobba tre dar igen. Börjar med 7.30 - 16.15 imorron. Natti natt & sov gott därute.


Kram E

Av BeaTris - 29 juli 2007 19:43

Det är så svårt just nu.....känner mig splittrad. En del vill skriva till R precis som jag brukar. Vet ju inte om jag får svar & det skulle nog göra rätt ont om det inte kom ett.


Den andra delen vill vänta ytterligare & se om han hör av sig. Samtidigt så är jag rädd för det han hade att säga igår. Jag vill heller inte att han ska få för sig att jag är sur eller så på honom för det är jag inte, jag behöver bara få veta vart vi står & jag tycker det är upp till honom att tala om det nu när jag ställt frågan.


Den här väntan på att han ska höra av sig igen är jobbigare än den väntan på att han skulle höra av sig över huvud taget. Jag kanske verkar tjurig & långsint men hur många gånger har inte jag väntat på svar från honom?


Nää jag ska nog ta & vänta lite till.

Kram E

Av BeaTris - 29 juli 2007 07:34

Ojdå, glömde visst skriva igår.....hann inte riktigt heller för den delen. Barnen skulle ju komma redan vid 10. Istället blev det så att jag hämtade dom & gick vidare till J med dom. Därifrån åkte vi ut till Ikanohuset. Shoppade & hade allmänt trevligt. Skämde bort oss lite med andra ord. Blev lite minneskort till mobilen, smycken, leksaker & lite annat smått & gott. Åt lunch på McDonalds.....mätta i magen blev vi i allafall.


Hemma igen så tog J & jag en promenad hit & lämnade av alla påsar, hämtade lite kött & potatis som vi tog med till hennes föräldrar & så blev det middag där, smakade bra. Framåt 21.30 började I bli väldigt trött så vi fick skjuts hem för att kunna sova. Båda ungarna fick sova hos mig, dom är ju bara här över helgen så då kan det vara mysigt.


Som vanligt så la jag mobilen brevid sängen & fick då se att jag hade ett missat samtal. Det hade ringt vid 20-tiden & då var jag i full gång med att hjälpa till att riva ett förtält. Hörde inget alls så frågan är hur många signaler som gick fram. Gissa vem det var som hade ringt.....just det, R. Kan inte låta bli att undra vad han ville, tänker han ringa igen & vad tänkte han när jag inte svarade. Undrar han också varför jag inte hör av mig, för hade det här varit för några dar sen så hade jag skickat ett mess direkt. Men inte nu.....vill han något får han väl höra av sig igen.


Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards