Alla inlägg den 16 juli 2007

Av BeaTris - 16 juli 2007 19:13

Det är livsfarligt att sätta sig ner.....jag är trött & har en begynnande skallebank. Har hållt igång sen jag kom hem halv 3 bara för att inte sega till totalt. I var här när jag kom hem, hon fick åka tidigare hemifrån Pappa eftersom hon tyckte K jävlades med henne.


Straxt efter att jag kom hem kom även unge nr 2 så snart var det full fart. Jag har försökt hinna med städa lägenheten samtidigt som ungarna vill än det ena än det andra. Det är verkliga kontraster mot att ha sin singelvecka då tystnaden ligger som ett täcke & det enda som hörs är tvn eller musik.


Inte undra på att huvudet värker, dessutom har vi en tant på jobbet som är väldigt pratsam.....bara att det är liksom bara upprepningar & frågor, frågor, frågor. Ibland stänger jag helt enkelt av, det går inte att svara på allt.


Skulle tvättat ikväll men orkar inte så det får bli imorrn istället, ska då städa ungarnas rum + vardagsrum, det är det som är kvar. Känns skönt att städa ordentligt & då får det ta lite tid. Nu ska jag strax stoppa mina älsklingar i säng, sen blir det soffläge för mig.


Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards