Alla inlägg den 13 juli 2007

Av BeaTris - 13 juli 2007 21:02

Har haft en mysig Fredag i min ensamhet men utan den där förfärliga ensamhetskänslan som fått mig att må skit vissa helger. Vid halv 7 kände jag mig lite smått rastlös & desutom mätt på lite för mycket godis så jag tog på mig skor & Mp3spelaren & gick ut & gick en promenad på en timme.....tänker så bra när jag går ensam. Kändes riktigt skönt faktiskt. Får ta & göra det oftare.


Nu ska jag snart krypa ner i sängen, läsa något om jag orkar & sen sova för att gå upp vid 6 & åka till jobbet till Kl 7, slutar 16, skönt med dagspass & slippa delad tur, bättre att köra hela dan på samma gång. Samma tid på Söndag, sen ett 7-13 pass på Måndag för att sen vara ledig till Onsdag kl 16.


Kram E

Av BeaTris - 13 juli 2007 16:41

Som många andra så har jag en hel del besökare men väldigt få kommentarer. Så jag undrar lite.....vem är Du som läser. Är du här av en tillfällighet, läser du då & då eller följer du mig & mitt (patetiska) skrivande? Lämna en kommentar, vore kul & veta :)


Kram E

Av BeaTris - 13 juli 2007 14:14

Här går dagen i ett lugnt tempo, ingen stress & inga "måsten". Jag har varit ute en promenad, var tvungen att handla lite, det var soligt & varmt ute med lite gråa moln här & där men inget regn än så länge. Sen jag kom hem har jag käkat lunch & legat på soffan & läst.


Det känns som jag svävar igen.....tänk att så lite som "Jag tycker om dig" kan få en att må så bra. All osäkerhet är som bortblåst & jag är så där sprudlande glad & bubblig igen, återigen en känsla av att det här är fucking crazy *ursäkta*


Det värsta är att nu längtar jag ju ännu mer efter honom & det kan dröja ända tills nästa helg innan vi ses igen & då har jag även barnen, men den som väntar på något.....

Det är bara att ta en dag i taget & kanske vi kan ses innan helgen, det får jag forska lite i.


Kram E

Av BeaTris - 13 juli 2007 07:27

Fredagen den 13.....tur att jag inte är speciellt skrockfull, då hade jag nog legat kvar & dragit mig i sängen hela dan. Inte för att jag måste gå upp.....har en ledig dag innan helgens timmar. Igår gick det bra som vanligt, lite sega timmar mellan 13 & 16 visserligen men så är det ju ibland.


Lyckades hålla mig ifrån att messa till R.....även om det var svårt. Kändes lite jobbigt att åka hem, ville så gärna att han skulle ha ringt.....det hade han, blev så glad. Den där känslan av osäkerhet som kommer över mig ibland är jobbig, jag vill ju bara må bra & innerst inne tvivlade jag nog inte, bara att jag är väl lite realistisk, jag är sån till sättet. Men det blev ett bra samtal, vi pratade lite om hur han mår ibland, han har vissa saker att tackla, livet är ingen dans på rosor för vissa & han har väl precis som jag haft det rätt jobbigt emellanåt.


Jag sa till honom att det är inget hinder för att jag ska tycka om honom.....att jag finns där om han fortfarande vill. Fick till svar att jag är underbar :)

Han sa också "Du vet att jag tycker om dig E...", jag har nog vetat det innerst inne men det var otroligt skönt att få höra det. Få en liten bekräftelse som jag behövde. Det kändes bra att somna med det i tankarna istället för ovissheten som gnagt.


Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards