Alla inlägg den 2 juli 2007

Av BeaTris - 2 juli 2007 13:51

Snart dags igen, ännu ett kvällspass, ikväll slutar jag 20.30 men det kvittar ju för tåget hem går samma tid i allafall. Passet igår gick bra. Får hoppas det gör det ikväll också.


Har varit med K på simskolan & då ville I vara själv hemma, det blev ca 3 timmar men det gick bra. K är som en fisk i vattnet, inga rädslor där inte & han hoppar i & doppar huvet utan tvekan & hålla för näsan taktik. Nu är båda ungarna hemma hos sin Pappa igen, men det blir bara några dar för jag ska ha dom i helgen också. Få se vad vi kan hitta på då.....funderar på minigolf någon dag.


R messade igår kväll, han kände sig febrig. Jag har en känsla av att jag kan bli förkyld, är tjock i halsen & lite tung i huvet, dessutom nyser jag en del. Hoppas hoppas att det är snabbt övergående. Har varken tid eller lust att ligga sjuk nu. Har messat R & frågat hur han mår men inte fått något svar än. Kan ju hoppas han mår bra & bara behövde lite sömn igår.


Nu kallar plikterna här.

Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards