Alla inlägg under juni 2007

Av BeaTris - 9 juni 2007 13:45

Än så länge nöjd med layouten. Bakgrunden fanns även i brunt med lite färg på blommor & blad.....också snygg men svårare att kombinera med färgerna som finns att välja på. Jag vill ha stilrent & harmoniskt. Inte tusen blandade färger. Blått är även en favoritfärg så det blir ofta det färgvalet. Men se upp rätt var det är så kanske jag ändrat igen.


Jag har pysslat om marsvinen lite, kammat, klippt tovor.....det behövdes, klippt klor, men bara på V, T var lite för orolig så hon får vila sig nu så tar jag det lite senare. Vägde också, gör det lite för sällan kanske Det skillde lite mer mellan dom nu än från början, kanske måste se till att T får lite mer godsaker? Syrran är bra på att norpa åt sig först.


Kram E

Av BeaTris - 9 juni 2007 12:02


Blev väl inte så tokigt eller??


Av BeaTris - 9 juni 2007 09:22

Det blev jordgubbar med mjölk & rostad smörgås, sittandes i solen. Det är så tyst & lugnt i det här området, inga störande grannar, ingen bullrig trafik, helt enkelt perfekt. Har börjat tvätta & hunnit med att släppa ut V & T på grönbete samt städat deras bur. Nu är dom inne, lite orolig att det blir för hett även om det ligger en filt & skuggar lite över buren. Dom kan få komma ut senare i eftermiddag när solen inte ligger rätt på tomten lika mycket.


Har fortfarande inget hört från R, men jag lider inte för det, han hör väl av sig tids nog. Det är inget att haka upp sig på, jag lever mitt liv ändå, eller försöker i allafall.


Kram E

Av BeaTris - 9 juni 2007 06:46

Det blev tidigt i säng igår.....redan runt tio. Kvällen innan satt jag ju uppe & såg på film & så vaknade tidigt igår. Somnade ganska lätt & vaknade runt sex denna Lördag. Inga planer för dagen ännu, ska ev träffa K senare, om hon kommer hit eller jag åker till henne är inte bestämt, det tar vi senare. Nu ska jag krypa upp i sängen igen & småslumra lite.


Kram E

Av BeaTris - 8 juni 2007 21:12

Within Temptation - Frozen


I can't feel my senses
I just feel the cold
All colours seem to fade away
I can't reach my soul

I would stop running
If I knew there was a chance
It tears me apart to sacrifice it all
But I'm forced to let go

Tell me I'm frozen
But what can I do?
Can't tell the reasons
I did it for you

When lies turn into truth
I sacrifice for you
You say that I am frozen
But what can I do?

I can feel your sorrow
(I sacrifice)
You won't forgive me
(...)
But I know you'll be alright
(...)
It tears me apart that you will never know
But I have to let go

Tell me I'm frozen
But what can I do?
Can't tell the reasons
I did it for you

When lies turn into truth
I sacrifice for you
You say that I am frozen
But what can I do?

Everything will slip away
Shattered pieces will remain
When memories fade into emptiness
Only time will tell its tale
If it all has been in vain

I can't feel my senses
I just feel the cold

Frozen
But what can I do?
Frozen

Tell me I'm frozen
But what can I do?
Can't tell the reasons
I did it for you

When lies turn into truth
I sacrifice for you
You say that I am frozen

Frozen

Av BeaTris - 8 juni 2007 20:15

Nu har jag ätit lite.....pasta & sås med kyckling, lök, tomat, majs & matgrädde. Till det Mozzarellaost.....min nya last, det är så gott. Smakar ju egentligen inte så mycket men gott ändå.


Till lunch idag blev det jordgubbar (årets första) & mjölk, till det en ciabattasmörgås. En riktig sommarlunch. Var iväg med kompisen A tidigare idag & handlade lite. Annars har det varit rätt lugnt & ensamt. Kändes oerhört tufft för ett par, tre timmar sen, det är oftast runt 5-6 tiden det är värst. Nu känns det rätt bra, snart en ny dag med nya chanser.


Messade R tidigare & frågade om hans helg, vi kanske kunde ses.....har inte fått svar än. Kan inte låta bli att känna mig lite besviken. Han frågade mig först & nu har jag knappt hört av honom. Visst jag gjorde honom besviken sist kanske.....genom att börja dejta A. Men han kunde ju åtminstone svara, är det för mycket begärt?


Kram E

Av BeaTris - 8 juni 2007 19:22

Har satt mig flera gånger idag & försökt skriva men orden vill inte låta sig skrivas. Men det kommer säkert lossna under kvällen. Ska ta & äta mat här om en stund & kanske se en film. Är ensam, det känns inte så kul men bättre nu än för ett par timmar sen. Återkommer snart.


Kram E

Av BeaTris - 7 juni 2007 18:31

Fortfarande sommar ute, satt & solade tidigare idag men har lite svårt för att sitta still i värmen, ingen & prata med heller. Då är det ju roligare. Så jag har hållt mig inne en del idag, pysslat lite, läst bloggar, kollat Tv & så vidare.  


Jag känner mig sjuk.....hudsjuk. Börjar komma in i den fasen av kroppscykeln igen, det är oerhört frustrerande & jobbigt. Ensamhetskänslan kväver mig, speciellt nu när jag går ensam hela dagarna. Det är när jag känner av dom här symtomen jag vill ha någon här. Fick erbjudande om att träffa en tidigare idag, men jag är inte typen som träffar en som jag knappt vet något om bara för att se om kemin stämmer. Det handlade bara om sex ändå, ska vi slå vad? Jag vill ju ha mer, kan det vara så svårt att förstå??


Chattat lite på Msn med J.....killkompisen. Kom återigen in på om han skulle komma hit. Det känns så svårt, skulle vara så skönt med någon här. Det känns oerhört lockande men är fel, fel, fel.

Hoppas ju dessutom på en dejt med R snart men i den här sommarhettan är han väl knappt inne vid datorn. Men det vore kul om det kunde bli av. Vi får väl se hur det går.


Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards