Alla inlägg den 18 juni 2007

Av BeaTris - 18 juni 2007 21:16

Då har Dag 1 avverkats, mycket nya intryck. Eller rutiner & så är ju nästan detsamma men lokaler, personal & boende, sånt ska läras in. Men jag tycker nog det har gått bra. Imorrn blir det en heldag med lyftteknik & annat nödvändig information. Kommer nog va lite groggy imorrn kväll.


Var ute en sväng tidigare, det var kvavt & det har varit riktigt mörkt i kanterna men inget regn & ingen åska som jag trodde. Skulle behövas, tror luften skulle bli lite friskare. Det har spänt lite i huvudet dom sista dagarna.


Innan den lilla promenaden ringde jag R, ville dra ut på det & ändå höra hans röst. Det här blir bara värre & värre. Jag är uppe i det blå & jag behöver tas ner på jorden igen. Tänk om det här är inte alls blir vad jag hoppas på? Kommer ju bli knäckt då. Men det positiva är att han faktiskt verkar intresserad också. Förhoppningsvis fortsätter han vara det efter Midsommar också. Det är den biten som skrämmer mest, dagen efter så att säga. Att inte veta hur det kommer vara då. Men jag måste våga att kasta mig utför stupet för att nå det jag vill ha. Så som jag känner nu, har jag inte känt på väldigt, väldigt länge. Vill han ha mig kommer jag nog bli riktigt jävla (Ursäkta) kär för det här är helt fucking (ursäkta igen) crazy.


Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards