Alla inlägg den 17 juni 2007

Av BeaTris - 17 juni 2007 21:04

Imorrn börjar allvaret.....dags för första jobbveckan. Visserligen ska jag gå brevid hela veckan & ha lite lyftteknik & såna saker men ändå. Slut på ledigheten. Tycker faktiskt det ska bli skönt. Jag behöver ha sysselsättning om dagarna, få träffa människor & känna att jag gör nytta, att jag faktiskt behövs därute. Ska strax förbereda morrondagen & sen blir det nog skapligt i säng.


Kände mig rastlös efter att K åkt till sin Pappa, I hade gått till en kompis & var inte kvar hon heller. Tänkte se en film men drog med J ut på en liten runda, skönt att få röra lite på sig & få frisk luft. Dessutom behövde jag prata av mig.


Kom hem runt kvart över 7 & då hade R ringt, fast vi sagt mellan 8 & 9.....gjorde absolut inget. Jag ringde upp & vi snackade bort en stund. Det tog väl ca 30 minuter efter att vi lagt på så kom ett godnattmess.....gulligt sådant. Kan ju säga att jag redan längtar efter nästa mess, nästa gång jag får höra hans röst men allra mest tills vi ses. Känns helt crazy egentligen & jag borde verkligen hålla huvudet kallt men det är svårt, jag mår så bra av att få sväva bort lite, få dagdrömma & känna det där riktigt mysiga förväntansfulla pirret i magen. Jag behöver det nu efter allt som varit, det borde vara min tur nu eller??


Kram E

Av BeaTris - 17 juni 2007 12:22

Jag har mina tankar på annat håll mest hela tiden. Mår så bra just nu & det är ju R´s förtjänst. Ja nu har jag avslöjat det också.....ännu en R men nu har jag glömt bort alla andra. Vi messade ett par gånger under gårdagen.....han längtar till Fredag precis som jag. Sen ringde han upp senare på kvällen.

Fick ett mess tidigare. Blir alldeles varm i kroppen när han kallar mig Vännen & Gumman. Känner glädjen sprider sig genom hela mig. Sanslöst jag vet, jag bygger upp så höga förväntningar. Men enligt sajten vi träffats har vi en bra chans att lyckas, att vi passar ihop. Så nu är det bara att hålla tummarna att det blir något vettigt av det här.


Kram E

Av BeaTris - 17 juni 2007 12:14

Dagen har inte gått i många knop. Jag vaknade runt 5 första gången. Eftersom båda ungarna kommit under natten så var det småtrångt så jag tog min kudde & ett täcke & gick till soffan. Hade lite huvudvärk så jag tog ett par panodil & så somnade jag om till 8 hugget ungefär.....skönt.


Idag är det Pappa dags & imorrn börjar jag jobba Kl 7. Det blir en fortsatt lugn eftermiddag, ska fixa lite lunch om en stund & kanske se någon film med ungarna. Vädret är halvskapligt, det har regnat under natten.


Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards