Alla inlägg den 15 juni 2007

Av BeaTris - 15 juni 2007 21:56

Nu väntar jag på att K ska somna, jag har ett samtal att ringa :)

Börjat skriva till en på Spray idag.....ser bra ut, verkar trevlig & har redan föreslagit att vi ska ses, kanske på Midsommarafton, han hade heller inget planerat.


Förstår inte varför men det är himla lätt att tappa huvudet så tidigt. Men han skrev till mig först, det var han som skrev att han ville ses snart & det var han som ville att jag skulle ringa. Jag är inte den som är på, men jag är förbaskat nyfiken på det här, lite pirr i magen kan man nog säga. Mysigt spännande.


Kram E

Av BeaTris - 15 juni 2007 21:40

Nu har vi spenderat hela eftermiddagen & kvällen hos J igen.....känns trevligare än att sitta hemma. Vi har badat, solat, ätit mat & lekt godiskiosk med ungarna.


I är fortfarande hos M, pratade med henne första gången halv sex, ibland får jag jaga ungen. Jag har varit måttligt irriterad. Vill inte skriva ner henne totalt här men kontentan är att jag orkar inte bråka med henne, hon är bra på att sätta sig på tvären & då slutar det bara med att jag skriker & gapar & vad hjälper det? Nu har jag sagt att hon ska komma hem/höra av sig innan lunch imorrn, gör hon inte det ja då tar det väl hus i helvete här *ursäkta* Hon borde kanske inte umgås med henne, det är & kommer förmodligen bli ännu mer problem med åren. Det är en ett par år äldre tjej som inte har några rutiner, inga tider att passa, inga regler & ingen respekt för sin Mamma. Lite gör som du vill stuk på det hela. I blir likadan när dom två umgås.....måste sätta stopp innan det är försent. Får ta det med henne imorrn när hon kommer hem.


Kram E 

Av BeaTris - 15 juni 2007 09:42

Frukost avklarad för både mig & grabben. Han sitter nu som klistrad i soffan & tittar på sommarlovsmorron. Själv växlar jag mellan Blogga Gratis, Vilda & Spray. Men när det är slut på Tvn ska jag dra fram Sixten Blixten & dra en vals.


 Kram E

Av BeaTris - 15 juni 2007 07:17

Jag har delat säng med Mannen i mitt liv inatt :)

Han sover visserligen fortfarande.....utan kudde (den brukar ofta landa över ansiktet av någon konstig anledning) & intrasslad i täcket.


Han verkade rätt pigg när vi gick & la oss igår men när jag förklarade att jag var jättetrött & sa att jag förmodligen skulle somna så tog det bara någon minut så sov han.....konstig prick min unge.


Har inga större planer idag, skua dammsuga lite men inte mycket mer, beroende på väder så kanske vi kan åka ut till landet & sova idag, men det har ju sagts att det ska bli regn så vi får väl se. Men just nu skiner solen från en klarblå himmel.


Kram E



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards