Alla inlägg den 5 juni 2007

Av BeaTris - 5 juni 2007 17:24

Den kom minsann med besked.....värmen alltså, förra veckan var det ju nästan höst ute & nu är det högsommarvärme. Har städat hos marsvinen & under tiden fick dom vara ute i friska luften, dom verkar trivas med det. Satt i solstolen en kort stund innan lunch & har senare på eftermiddagen tagit en kort promenad med J.


Nu är det snart dags att fixa till sig inför dansuppvisningen. Får berätta om den senare ikväll eller imorrn, ingen aning om vad klockan kommer bli innan jag är hemma. Ha det bra.


Kram E

Av BeaTris - 5 juni 2007 11:27

Snackat med A på Msn nu. Han frågade om jag hade en dejt på G, han hade hört det igår.....konstigt, igår var inget bestämt. Men det kanske hördes på rösten att jag var någon annanstans. Jag frågade hur han skulle reagera, för han verkade inte ta illa upp. Hans svar blev att han äger inte mig & visst det har han ju rätt i. Verkar i allafall som hans känslor för mig inte är starkare än vad mina är för honom. Det känns skönt att det är så & det gör inte ont utan det känns bra att vi tänker på samma sätt. Vi får fortsätta vara vänner tills vidare så får vi se vart det leder.


Kram E

Av BeaTris - 5 juni 2007 08:02

Innan jag bestämde dejt med A första gången hade jag ju även R på G. När jag var ärlig mot honom & sa som det var så blev han nog väldigt sårad.....ledsen i allafall. Jag trodde liksom inte att han var så intresserad av mig. Men det var han tydligen för han slutade skriva.....tills jag för några dar sen kände att jag ville höra hur han mår.


Igår skrev han & frågade om jag var nöjd med killen (A alltså). Berättade sanningen.....att jag inte vet vart vi står, det känns som vi inte är mer än vänner, som visserligen har sex men det är inte vad jag vill ha. Om jag tänker efter så känner jag inget.....ska man inte göra det? När han ringde igår så kändes det bra men ett svagt bra, det var som vilken annan killkompis som helst.


Nu har R & jag fått lite kontakt igen & han har frågat om jag vill ses. Det vill jag faktiskt för hela tiden med A så har jag känt att jag hade velat ge R en chans också. Jag tror han & jag skulle funka bättre ihop. Men innan det blir en fika med honom så ska jag ta reda på vad A känner för mig. Ärligt talat så skulle det inte göra något om han sa att han kände som jag.....dvs att det inte utvecklas. Snacka om tilltrasslade känslor.


Kram E

Av BeaTris - 5 juni 2007 07:46

Spenderade några timmar med en kompis igår kväll. Skönt & komma hemifrån & få lite socialt umgänge efter en heldag för sig själv. Kom hem runt halv 10 & då hade A ringt, men jag tänkte som så att han får väl ringa igen. Det gjorde han & vi pratade en stund.....eller han pratade & jag lyssnade. Han ska flytta i slutet av Juni & det har tydligen uppstått lite problem, men vad kan jag göra? Det han kan göra är ju att prata med dom två hyresvärdarna & se om det går att lösa.


Var redo för sängen vid halv 11 & skulle precis lägga mig & dra täcket upp till näsan när jag ser att jag har sällskap. En ful liten skalbaggeliknande sak kröp omkring på täcket & trodde han skulle få dela säng med mig. Men tji fick den, stygga E hämtade en bit papper & plockade upp den & ner i sophinken. Nog för att jag är ensam men hellre ensam än en sån där i sängen.


Kram E



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards