Direktlänk till inlägg 31 maj 2007

* Förvirrad

Av BeaTris - 31 maj 2007 13:16

Jag har just nu ingen koll på vad jag känner. Det som känns som det som började bra med A nu börja rinna ut i sanden & jag kämpar inte ens för att hindra det från att ske. Hans ord på Msn står fortfarande kvar.....jag har inte ifrågasatt det heller för jag känner att det kvittar. 


Igår satt jag & funderade på något eget som skulle sätta griller i skallen på honom.....Löjligt? Ja säkert men what the fuck, jag tänker som sagt inte tillåta vem som helst trampa på mig mer. Nåja, skrev i allafall ihop: "Kanske en dejt på Söndag ;)"

Kan säga att det tog ca 30 sekunder så startade A en konversation. Jag sa att det beror på, för det gör det. Det beror på om A vill träffas. För dejten jag har är inte med någon annan utan med K, det kanske blir så att han stannar en natt till. Men det fick A veta först för några minuter sen. Vet inte om han blev lättad över att det var så. Men igår så tyckte han det var coolt. Coolt? Han accepterar alltså om jag dejtar någon annan? Hur interesserad är man då på en skala 1-10? Vad fan ska jag tro? Får nog ta & reda ut det här känns det som.


Så som jag känner nu så spelar det ingen roll om han vill träffas eller inte. Mina känslor utvecklas inte i dagsläget & jag känner inget extra pirr i magen. Känner mig nästan anti.....som om allt jag kan känna är borta. Håller jag på att tappa mitt förstånd totalt eller är A fel person att bryta igenom min barriär? Kommer någon kunna tränga igenom den igen? För vem vill leva ensam? Inte jag, jag är i behov av kärlek & allt som det för med sig, att det måste vara så svårt. Jag vill inte leva singel för länge för ju längre tid jag gör det, desto svårare blir min mur att riva ner. Var hittar jag den personen som kan ge mig det jag behöver & som jag kan ge det han behöver?


Kram E

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av BeaTris - 7 januari 2010 11:06

Igår var brorsan här & hälsade på, kan inte minnas när vi sågs sist. Överdriver nog inte om jag säger att jag tror det var julen 2008. Oftast ses vi ju bara vid födelsedagar & sånt. Han jobbar också rätt ofta vid dom tillfällena så tiden rinner lätt ...

Av BeaTris - 28 december 2009 09:16

Jag är verkligen urdålig på att blogga här, kanske borde lägga ner här & bara ha min blogg om graviditeten. Men det känns som det är tillfälligt, mycket kretsar ju kring Bebisen nu. Vi har i allafall kommit in i slutet på år 2009, snart är det n...

Av BeaTris - 6 november 2009 19:22

Tänk att det ska behöva gå två veckor mellan varje inlägg, men det beror nog mycket på min andra blogg, sen har nästan varje dag sett likadan ut. Sen sist då Kristoffer hade feber har vi hunnit med att fira tre födelsedagar, dock samtidigt uppdelat p...

Av BeaTris - 20 oktober 2009 08:59

I Söndags em ringde telefonen här & i andra änden fanns en ledsen pojke som hade rejäl feber, huvudvärk & Mammalängtan. Kunde ju inte göra annat än att säga att han fick komma tidigare. Han har fått vara hemma Måndag & idag men är feberfri & mycket p...

Av BeaTris - 14 oktober 2009 07:58

En evighet sen sist, jag vet men jag har ägnat lite tid åt en annan blogg...en låst sådan. Jag har dom senaste veckorna mått lite dåligt & i den bloggen finns förklaringen. Nu mår jag bättre & funderar på att öppna den men vill du ha adress + lösen r...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards