Alla inlägg den 24 maj 2007

Av BeaTris - 24 maj 2007 15:59

Då har jag fått "domarna" i varje ämne.

* Medicinsk Grundkurs: VG

* Omvårdnad: G

* Social Omsorg: G

* Sjukvård: VG

I Social Omsorg kunde jag säkert fått ett Vg för jag har ofta hamnat på G+ men jag har inte orkat kämpa hårdare & i slutändan så spelar det ingen roll. Jag kan ha MVG i alla ämnen & ändå vara en usel USKA. Som det är nu så har jag inga planer på att plugga vidare i alla fall & skulle det bli aktuellt så kan jag ju ha behörigheten trots lägre betyg. Det får tiden utvisa vad jag känner för & vill. Jag är nöjd & det känns skönt att ha klarat av kursen efter den här terminen.


Kram E 

Av BeaTris - 24 maj 2007 14:10

Precis pratat med A en stund. Han var på väg hem från ett kundbesök inom sitt jobb. Hade minuterna innan skickat ett mess där jag skrev att jag låg på soffan & önskade att han låg bredvid & så en fråga om jag fick göra det.....önska alltså. Frågan är om det här kan funka, vi lär ju knappt ses egentligen. Jag får mina barn Söndag em & han lämnar sina Måndag morron. Det innebär att vi kan ses Söndag em nästa vecka. Visst kan vi träffas men då blir ju barna indragna tidigare än vad vi kanske tänkt oss från början. Jag kan heller inte ordna barnvakt jämt heller. Vi måste ju träffas om känslorna ska utvecklas, för att vi ska få kunna känna om vi passar ihop. Då är det nog svårt att träffas så sällan. Och knöla med veckobyte är inget jag vill göra än.....ifalll det inte blir seriöst, för det är det ju inte än, vi dejtar ju bara. Det känns lite trassligt med tankar & känslor, kan ju hoppas det går att reda ut en bit i taget åtminstone. Nu blir det lite lunch här.


See Ya.

Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards