Alla inlägg den 22 maj 2007

Av BeaTris - 22 maj 2007 12:42

Slutat skolan för idag, känns bra att komma hem lite skapligt. Lämnade in filmrecensionen & fick tillbaka provet.....blev ett G+ som jag är nöjd med. Kunde säkert presterat bättre men som jag skrivit tidigare så var provet lite dumt upplagt. Läraren frågade vad vi tyckte om det & dom allra flesta verkade gilla att det inte var 100 frågor. Jag kände att jag hade en annan åsikt & sa som jag tyckte. Jag tycker att det är rörigare på det sättet eftersom hjärnan börjar arbeta för högtryck & allt man kan vill ut på samma gång. Detta kan leda till att man skriver för snabbt & glömmer bort vissa saker som man kommer på senare & då är det svårt att gå tillbaka & få in det i texten eftersom man skriver allt i följd.

Det var faktiskt några som höll med mig om det, så det var ju inget farligt att säga det.


Kram E

Av BeaTris - 22 maj 2007 07:48

Gissa om det känns frestande att stanna hemma idag. Vädret är gråare än gråast & det blir säkert mer regn. Igår kväll hördes muller på avstånd & det kom närmare så jag var duktig & stängde av både dator & Tv.....då drog det bort. Det är så typiskt, händer alltid samma sak. Visst kunde jag startat upp igen men jag iddes inte då Kl ändå närmade sig läggdags. Slog på dumburken 10 minuter & gav sen upp & beslutade att följa med John Blund istället.


Snackade med A på Msn en stund igår. Han frågade om en sak som jag svarade skönt på. Eftersom han är duktig på att koppla samman allt med sex så frågade han självklart hur skönt. Jag chockade honom rejält genom att svara "Nästan lika skönt som en orgasm" *S* Han trodde nog inte att jag skulle svara så. Kom i allafall in på att jag inte tycker det är så kul att han skojar om min blyghet, han ville väl att jag skulle berätta om anledningen men jag satt med min uppgift & skulle bara blivit ledsen. Men jag förklarade lite & han respekterade det jag berättade. Får väl förklara mer en annan gång.


Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards