Alla inlägg den 19 maj 2007

Av BeaTris - 19 maj 2007 15:33

Fick mail idag eller jag läste det idag, det kom häromdagen & var från Csn. Dom hade fattat beslut ang min överklagan.....jag vann, känns så jävla bra just nu. Det är visserligen lite mindre pengar än jag är van vid i månaden. Men det täcker en månads hyra + de flesta räkningar, det är huvudsaken. Har ju fått låna av pappa så Maj månads hyra blivit betald & det är en skuld jag tvingas dras med om inte Soc går in & betalar Juni månads hyra. Ska dit på Onsdag, i Juni har jag slutat studera & jag har levt under minimum hela Maj nu, har känts oerhört tungt & slitande på psyket. Så jag hoppas på lite hjälp men räknar inte med det. Men nu kan jag i allafall slappna av ett tag, känna att det kommer ordna sig, trodde ju det från början men ändå så har oron gnagt en hel del.


Verkar som livet blir lite ljusare nu. På dejten i Onsdags var vi på Chinarestaurang. När vi ätit & skulle betala fick vi in en varsin Fortune Cookie. i min stod det "Prepare yourself from now to encounter future changes in life" Verkar faktiskt stämma även om man ska ta dom med en nypa salt kanske :)

Kommer förmodligen träffa A imorrn igen, åker nog dit när barna är tillbaka hos exet igen. Längtar faktiskt efter honom. Men först ska jag ha en mysig Lördag med barna.


Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards