Alla inlägg den 16 maj 2007

Av BeaTris - 16 maj 2007 09:01

Jag vet.....jag borde gått till skolan idag men jag väljer att stanna hemma. Ska ju iväg i em & jag har lite att fixa med & jag känner stressen, då är det bättre att stanna hemma.


Jag har en klump av besvikelse i magen.....kan bli så irriterad på Exet ibland. Jag ringde till honom från dagis för att höra om familjefesten som är på Måndag. Det är ju fotbollsträning för K samtidigt så dom hade bestämt att gå på den istället. Bara att när jag säger det till grabben så märks det att han blir besviken.....Han vill gå på dagisfesten, är det inte honom det handlar om.....har dom överhuvudtaget frågat vad han vill? Skulle inte tro det. Så jag ringde upp igen & sa att han blev ledsen. Exet låter så sur & säger att det kan jag inte bestämma nu blablabla. Det gör ont i mig att se min son besviken. Samtidigt är ju dansträningen för I & den kanske dom inte kan skippa nu när det börjar dra ihop sig till show. Jag ska se om inte jag kan få ta med mig K till dagisfesten. Fotbollen kommer ju hålla på ett tag till, det har ju bara varit två gånger hittills. Tycker gemenskapen på dagis är lika viktig.


Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards