Alla inlägg den 12 maj 2007

Av BeaTris - 12 maj 2007 07:10

Har vaknat till en som det just nu verkar grå & regnfylld dag. Ingen ensamhetskänsla så långt ögat når utan jag har vaknat pigg & full av energi. Har vattnat blommor & planterat en sån där bambupinne man kan köpa på Ikea, har haft den i vas ett bra tag men den har ju fått rötter & min pappas fru gjorde så & den mår utmärkt. Hade vädret varit lite bättre hade jag nog suttit ute & pulat i rabatten nu.


Igår spenderades några timmar i telefon, först med R & sen med A senare på kvällen efter ett par timmar på msn. Jag har haft svårt att se mig själv med en utländsk kille, det är absolut inget fel på dom men jag var tillsammans med en i 20-årsåldern för lääänge sen *L* & det var rätt svårt, det var mycket familjen som gällde. Men den här A är ett undantag, vi hade jättetrevligt & kul när vi pratade & jag kan verkligen tänka mig en dejt med honom. Nu krockar våra varannan veckas perioder med varann. Men till helgen ska jag se om jag kan få barnvakt ett par timmar någon dag. Skulle det sen visa sig att det verkligen känns rätt, ja då tror jag inte exet har något emot att byta vecka, jag tror faktiskt att han vill se mig lycklig också.


Jag har fullt upp nu med andra ord, det händer nya saker hela tiden & jag tror verkligen jag kommer hitta Kärleken inom en snar framtid. Det är svårt att inte låta hjärtat rusa iväg men jag försöker. Jag är inte rädd att falla för någon igen & bli kär, jag är rädd för att återigen bli sårad & samma sak som med T händer igen. Därför är jag öppen med vad jag gått igenom i år, jag är rätt skör fortfarande men jag måste testa om limmet håller ihop i fogarna. Jag ger ju inte upp som sagt.


Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards