Alla inlägg den 27 april 2007

Av BeaTris - 27 april 2007 21:23

Det börjar dra ihop sig mot läggdags.....bra trött & det ska bli skönt att få sova ut (förhoppningsvis) imorrn. Har spenderat kvällen med J & hennes familj, känns både skönt & ledsamt. Jag vet att det alltid finns en dörr öppen där. Det är när jag kommer hem till detta tysta tomma som jag känner mig ensam, det är ju faktiskt värst på helgerna.


Har träffat barna lite snabbt också & kramats lite, snart är det Söndag & då kommer dom igen. I år borde dom varit hos exet på Valborg om vi skulle köra efter varannat år principen & det gör vi väl i det mesta, men han & tjejen ska till London så jag tar dom i år igen.....gör inget, vi ska hem till K & vara där, blir säkert trevligt. Få se om vi sover över eller åker hem.


Kram E

Av BeaTris - 27 april 2007 14:27

Äntligen Fredag. Idag gav vi nog upp totalt. Skulle börja på ytterligare än inlämningsuppgift i grupp. Men luften har gått åt till annat i veckan så näää det blev inte mycket gjort. Man ska orka ta sig hem också. På skolan idag beställde vi namnskyltar & USK-broscher, det är väl ändå ett bevis på att vi snart är färdiga. Kommer bli skönt att få andas lite normalt igen & slippa känna pressen i flåsandes i nacken. Jag lägger huvet på kudden på kvällen & vaknar igen.....inga minnen från drömmar, känner mig spänd i muskler, nästan varje dag har jag en svag huvudvärk. Det är ett under att jag inte gett upp efter allt som varit. Men jag är väl en fighter. Vill visa att jag står på egna ben.


Nu blir det nog lugnt resten av em/kvällen. Det finns visserligen lite "måsten" här hemma såom tex disk & städ men näää, det kan vänta, ingen dör om jag tar det lugnt tills energidepån kommit upp en bit. Kanske går till J sen, få se om jag känner för det eller om en ensam kväll kan bli skönt.


Har haft samtal med Csn, AF & lite andra saker idag. försökt fixa min ekonomisituation. Nu kan jag bara hålla tummarna att det löser sig. Kan inte göra så mycket mer nu, får ta en dag i taget & försöka tänka positivt.


Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards