Alla inlägg den 26 april 2007

Av BeaTris - 26 april 2007 18:24

1. Sätt din musik på blanda.

2. Klicka på nästa-knappen efter varje fråga.

3. Använd sångtiteln som svar på frågan.

4. Fuska inte.


1. Hur mår du idag? Aldrig (Sara Löfgren)

2. Kommer du att komma långt i livet? Live Forever (Magnus Carlsson

3. Hur ser dina vänner på dig? Everything She Want´s (Wham)

4. Kommer du att gifta dig? One Way Ticket (Barbados)

5. Vad är ditt livs themesong? Kom (Jessica Andersson)

6. Vad är din livshistoria? The One I Love (The Rasmus)

7. Hur är skolan för dig? Med Dig I Mina Tankar (Orup)

8. Hur kan du komma framåt i livet? Here With You (Dido)

9. Hur kommer imorgon att vara? Shape Of My Heart (Sugababes/Sting)

10. Vad är det bästa med dina vänner? Tokyo (Danny)

11. Vad finns i lager för nästa vecka? Buttons (PussyCat Dolls)

12. Vilken sång beskriver dig bäst? I Remember Love (Sarah Dawn Finer)

13. Hur är det med ditt liv? Baby Can I Hold You Tonight (Ronan Keating)

14. Vilken låt ska spelas på din begravning? Will My Arms be Strong Enough (BWO)

15. Hur ser världen på dig? All That I Am (Rob Thomas)

16. Kommer du att ha ett lyckligt liv? Chasing Cars (Snow Patrol)

17. Vad tycker dina vänner om dig? I Need A Hero (Bonnie Tyler)

18. Har du en djup och mörk hemlighet? Losing (Takida)

19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig? Corner Of My Mind (Vanilla Ninja)

20. Hur kan jag göra mig själv glad? You Make Me Feel Alright (Amida)

21. Kommer jag nånsin att ha barn? What Have You Done Tonight (Within Temptation

22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av? Baby Jane (Rod Stewart)

23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation? Oh Carol (Barbados)

24. Har du några tips till mig? Aldrig (Sara Löfgren)

25. Hur kommer jag att bli igenkänd? Live Forever (Magnus Carlsson)

26. Vad är min danssång? One Way Ticket (Barbados)

Av BeaTris - 26 april 2007 17:59

Igår kom C över. Tyckte väl det kändes bra att han fick komma & se hur jag bodde & att vi sågs nu, det var ju ett tag sen. Kunde inte dra ut på det mer. Men kände med en gång att det inte finns mer än Vänskap mellan oss, iallafall från min sida. Han satt & pillade på mig, i håret & gav små smekningar längs armen & jag kände bara att det var lite obehagligt. Har jag känslor för någon så är det såna små saker som kan få det att kännas bra i magen. När han sent åkte hem så drog han mig intill sig & ville kramas & visst han fick en kram men jag sa stopp sen, sa att jag inte klarar mer, att jag kände mig lite pressad. Jag har väl spelat lite på min situation nu, inte för att vara elak men för att ge det lite tid att kunna känna vad jag vill & om jag kan känna mer. Men tyvärr gör jag inte det. Så idag har jag förklarat det, skrev att jag är ledsen att det är så. Han blev såklart sårad men jag kan inte ge det mer tid nu när jag känner att hans känslor växer. Det är inte rätt att han ska gå & vänta. Det tär ju på mig också, att gå här & veta & känna att det inte blir mer & så går han där & hoppas på det. Nu känns det lättare, känner mig lite friare. Även om det inte var något mellan oss så har han pratat om saker han vill göra & platser han vill visa & då har jag nästan känt mig fast. Jättejobbig känsla när jag just nu vill vara singel & göra som jag vill. Kan bara be om Förlåt.


Kram E

Av BeaTris - 26 april 2007 17:51

Igår var jag & Exet på BVC med K. Det var dags för:

Vägning: 22,5 Kg (1,5 upp på ett år)

Mätning: 116 Cm (7 Cm längre på ett år)

Syn: Perfekt

Spruta: (Polio, difteri, stelkramp & kikhosta) Sköterskan frågade vad han ville börja med & grabben svarar tufft "Sprutan", sagt & gjort.....upp i Pappas knä & när hon sticker honom i armen så tittar han på :O *Spännande* Visst rynkade han på näsan men inget annat. Han sa bara lugnt när det var klart "nu får jag ett märke" Vilken tuff liten kille.

Viskade i hans öra : "Du får be Pappa om en glass" när vi sa hej då. Tror nog han fick en efter maten.


Kram E

Av BeaTris - 26 april 2007 17:33

Jag är bara ute efter sex.



Eller nej, förresten, det skulle ju t.ex innebära att jag skulle vilja dra med mig någon hem från krogen och sedan inte ses mer. Och det vill jag ju inte. Men så här då:



Jag är bara ute efter en sexdejt.



Hmm, en dejt där man enbart har sex låter ju lite enkelspårigt. Det är mycket bättre att bygga upp lite spänning först, liksom:



Jag är bara ute efter en dejt där vi först gör något roligt tillsammans, och sedan har sex.



Ehh, förresten.. Om man funkar så bra ihop att man vill ha sex med varandra verkar det lite bortkastat att gå skilda vägar efter en enda gång.



Jag är bara ute efter ett antal dejter där vi gör roliga saker tillsammans, och har sex.



Och det är ju bra om man verkligen gillar och respekterar varandra. Så här då, kanske:



Jag är bara ute efter någon att tycka om som vill dejta, göra roliga saker, och ha sex.



Sedan vill man kanske inte dela sitt fynd med andra. Inte för att man är svartsjuk eller så, men..



Jag är bara ute efter ett arrangemang där vi tycker om varandra, dejtar varandra och inga andra, gör roliga saker tillsammans, och har sex.



Så där ja, det blev bra. Man vill ju inte ha något sådant där jobbigt och kvävande förhållande.

Av BeaTris - 26 april 2007 07:43

När den här terminen är slut kommer jag & några med mig förmodligen falla ihop i en blöt hög. Det är inte klokt. Nu gjorde jag provet igår.....blev i allafall godkänd, känns ju bra. Men knappt hinner man in i klassrummet förrens man bli överöst med två(!) nya inlämningsuppgifter. Det är inga små heller utan det krävs lite arbete för att det ska bli något av dom. Fram tills V 13/14 så var allt lugnt, det var ingen stress utan det var "det tar vi sen" "vi hinner". Detta kom alltså från våra olika lärare. Nu bara öser dom över oss saker. Börjar känna mig som en urvriden trasa. Nu är jag en sån som inte hetsar upp mig utan jag tänker som så att det går som det går. Betygen är inte superviktiga, jag behöver inte ha Mvg i allt. Men det finns andra som inte klarar det här så bra, som bryter ihop pga all press dom känner. Ska det behöva vara så???


Jag har min press på annat håll.....den ekonomiska biten. Som det är nu läser jag utan ersättning, bra va?? Ska ringa Csn om en stund & prata med dom & sen blir det besök hos handläggaren på AF som stått för finansieringen innan. Det kommer säkert lösa sig, visst känns det jobbigt men än så länge har jag tak över huvet & mat på bordet så jag behöver inte få magsår än.


Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards