Alla inlägg den 24 april 2007

Av BeaTris - 24 april 2007 18:51

Det blev trevligt igår. Lite provsmak & tester av hudkrämer. Dom bjöd på en "ost" gjort på creme fraiche & löksoppepulvret, det var farligt gott. Beställde en sån men ska dela den med J då den burken är ganska stor & det är väldigt dryga produkter. Tog även en paprikakrydda som verkligen smakar paprika.


Jag borde egentligen plugga istället för att sitta här, har ju ett prov i sjukvård imorrn som jag fick dispans på pga begravningen förra veckan. Men istället har jag precis frostat av frysen. Det hade hunnit bli en del is. Men nu är det rent & fint.


Annars är det rätt bra nu, saknar givetvis L emellanåt men det lär jag nog göra ett tag. Börjar även sakna att ha någon, men tänker inte rusa iväg, men när det gäller närhet & sex kommer jag kanske inte riktigt hålla vad jag lovat mig själv. Jag vet inte, får ta det som det kommer. Jag går på min magkänsla så brukar det bli bra. Så länge jag är fri kan jag göra vad jag vill & jag tror det blir lättare att hitta Kärleken när jag inte är fokuserad på att göra det.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards