Alla inlägg den 14 april 2007

Av BeaTris - 14 april 2007 13:39

Det har vi väl alla?? Har känt det där behovet sakta men säkert komma krypandes den sista tiden.....inte bara efter den sexuella tillfredsställelsen utan även känna någons hud mot min. Men jag har ju inte velat hamna i den situationen med någon "ny", då ska det verkligen kännas rätt. Jag fick dock lite oväntat besök igår, talar inte om av vem, det får bli min hemlighet. Men det kändes rätt, det kändes så otroligt skönt att få krypa in i hans famn & bara omslutas av omtänksamhet & värme. Känna mjuka smekningar i håret, ansiktet, nacken.....alla såna små känsliga ställen. Det var skönt att vakna tillsammans imorse, trots att jag var tvungen att ställa klockan & gå upp. Jag har för tillfället fått mitt behov av närhet stillat & jag hoppas det inte skapar mersmak. Jag kan väl få känna mig nöjd med den här natten ett tag framöver.Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards