Alla inlägg den 2 april 2007

Av BeaTris - 2 april 2007 19:29

Vilken seg dag det har varit, tror hjärnan blev kvar på kudden imorse. Först i duschen så tvättade jag håret.....två gånger, både med scampo & duschcreme. På jobbet skulle jag göra ett EKG på egen hand, gick iväg till undersökningsrummet.....där kommer jag på att jag glömde maskinen. Har gått förbi dörren ner till källaren både en & två gånger. Skulle alltså gå igenom den & ner & äta. Tänkte åka tio i tre hem, var lite sent ute men inte såå sent.....missade den. Bara en massa dumheter hela dan. När jag kom hem var en del av posten jag fått så tråkig att det kändes som luften gick ur mig. Det var ju ett väntat besked som kom men ändå jobbigt svart på vitt. Har pratat av mig med en kompis om det så nu känns det lite bättre. Har ätit mat & är nu mätt som en plätt.Efter all tvättning av fönster igår kände jag att jag ville komma ut så jag bestämde med C att jag skulle åka över till honom & så skulle vi ta en promenad. Det gjorde vi & så tog vi kaffe hemma hos honom innan jag åkte hem. Han är väldigt snäll, go & omtänksam, ändå så är jag rädd att det ska bli fel. Han har full förståelse att jag vill ta det lugnt & han stressar inget. Känns bra & tryggt. Ska ge det här en ärlig chans, det finns bara ett litet Men.....Jag känner lite, lite pirr i magen när jag hör något ifrån den andre. Vi messade en del i Lördags kväll sen har jag inte hört något. Trodde jag sagt något han misstolkat så idag på bussen hem skrev jag.....& fick svar, det var inget galet där. Varför måste det vara ett avstånd långt som 17 när man börjar lära känna någon som allt känns bra med?? Men visst, det mesta brukar lösa sig om det nu skulle gå så långt. Får helt enkelt ta det lugnt.Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards