Alla inlägg den 1 april 2007

Av BeaTris - 1 april 2007 15:08

Vilket väder.....synd & skam att vara inne men jag har varit duktig här idag. Dels har jag tvättat fyra små maskiner tvätt. Sen tog jag tag i mina fönster. Det behövdes verkligen. Skönt att få det gjort. Nu ser man klart & tydligt igen. Frågan är bara hur länge det dröjer innan dom är fulla med finger/hand avtryck, smutsiga avgaser & pollen igen. Ska vi tippa på fjorton dagar?? Någon som sätter emot??Har messat lite med C, sagt att vi ska ses men inte när. Barna kommer ju först på Tisdag nu så det finns ju lite tid men det ska ju passa oss båda också. Eftersom jag vill ta det lugnt & inte rusa iväg alltför snabbt nu så är ju en fika eller film ganska så lagom. En dejt eller vad jag nu ska kalla det på ett par tre timmar kan räcka så här i början. När det sen dröjer till nästa gång.....det är väl då jag märker om jag vill träffa honom igen. Vill ju verkligen vara säker på att det är honom jag vill träffa & inte bara för att slippa vara ensam. Men tiden lär ju utvisa hur det här går.Tror jag blivit lurad också, nästan hundra på att den lille jäveln drev med mig. Då ska H*n få :)Att man ska vara så lättlurad i vissa lägen. Kram E.

Av BeaTris - 1 april 2007 07:42

Det är rätt lustigt egentligen.....ena dagen känner jag mig så ensam, det finns ingen i mitt liv. Men nu har jag plötsligt två som känns som lite att bygga på. Har skrivit om dom båda två. C som jag messade en del med igår har jag nu träffat. Jag skrev ett mess på em & frågade om han ville ses.....bara en enkel fika som en vän, ingen dejt i mina ögon. Han blev glatt överraskad & tackade ja så jag åkte till hans stad eftersom han hade jobbat & då skulle han hinna äta & duscha. Vi hade både kul & trevligt. Satt på ett mysigt fik tills dom stängde & sen gick en sväng runt city. När det blev för kallt körde vi runt lite innan vi hamnade på ett annat fik en stund innan jag tog pendeln hem igen. En kram, löfte om att höras idag & inget mer.....det känns rätt bra. Det är ingen pang på, rusa in i med buller & bång kille utan allt går lugnt & sakta. Svårt att känna hur det känns. Men jag blir glad av honom & jag vill gärna ses igen.....om vi kan fortsätta som igår ett tag. Tror det kan bli så att det växer fram med tiden & det kanske är det jag behöver nu. Sen har vi J.....han långt härifrån. Han har redan friat *s* Kunde då inte riktigt ta det på allvar eftersom han skrattade efter. Så jag skrev.....att "lite bättre kan du". Han har skickat lite olika kort på mobilen, han ser bra ut, är kul att prata med & jag tror vi skulle kunna passa ihop. Dock är ju avståndet ett hinder, men visst som han skrev i ett mess igår när jag tog upp det, vill man så går det & det gör det ju, allt löser sig om det nu skulle bli något av det. Jag tar det lätt, rusar inte iväg i känslor & tankar, relalistiskt tänkande. Jag har förändrats lite dom sista veckorna. Fortsätter jag så här nu så kommer jag säkert få en bra vår.....en lycklig vår.Kram E.

Av BeaTris - 1 april 2007 07:35

Kan lura dig vart jag vill.....har inte blivit det än men dagen är ju inte slut än. Minns för ett par år sen, dottern & hennes kompis lurade oss Mammor att dom fått glass i skolan.....lätt att gå på. Vi gav igen, sa till dom att Mormor & Morfar (kompisens)satt upp poolen på tomten & att dom kunde bada om dom ville. Jaaaaa var det två glada tjejer som skrek. Vilka miner det blev när vi sa April, April. Inte så snällt lurenri kanske. Kom på efteråt att det hade varit en kul grej & följt med dom dit & sett minerna när det inte fanns någon pool.Så var vaksamma idag.Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards