Alla inlägg den 20 mars 2007

Av BeaTris - 20 mars 2007 08:15

Stupade i säng igår kväll efter Cityakuten.....sååå trött. Är hemma idag också med K, får hoppas han håller sig feberfri. Han hade 37,3 när han vaknade, får se hur det blir under dagen. Jag har precis fått iväg I till skolan, hon var lite ledsen & orolig över att komma försent. Sånt skär i Mammahjärtat. Men jag ringde & sa till. Hoppas hon inte är ledsen sen. Hon är så duktig som går hela vägen själv, andra barn här just där vi bor åker skolskjuts, men jag har inte fixat det till henne eftersom vi brukar gå samma väg till dagis, då är det inte så långt kvar till skolan för henne att gå själv. Men idag fick hon alltså gå själv, igår cyklade hon & fick samtidigt sällskap av en tjej som bor i huset tvärsöver men hon åker tydligen till sin pappa på måndagar. Idag hoppas jag att vi kan följa med J & hennes familj om dom ska handla, behöver få hem lite & det är smidigt att åka med dom då. I såna här lägen kan jag ju önska att jag hade körkort men jag har anpassat mig & jag gör det bästa av situationen. Men jag ska minsann försöka ta det någon dag. Behöver ett jobb först så jag får lite bättre ekonomi eller kan ta ett lån. Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards