Alla inlägg den 15 mars 2007

Av BeaTris - 15 mars 2007 17:28

Det fortsätter i rätt riktning.....så skönt även om det tar lite tid. Men med tanke på vad jag genomlidit så står jag ut nu, det går att leva med det lilla svidet som är kvar.Igår tog jag en liiiiten promenad runt grannhuset, inte så lång för en fullt frisk men för mig var det lagom. Jag ville inte testa vingarna allt för tidigt.Idag har jag tvättat.....välbehövligt måste jag säga & det känns skönt att fått det gjort. Ska vara hemma imorrn också, har lite sängkläder jag ska tvätta & lite annat smått jag ska ta itu med. Får hoppas vårsolen tittar fram igen, behöver komma ut på en promenad imorrn om allt känns bra.Imorrn hoppas jag på att Janurilönen från mitt extraarbete kommer in på kontot.....lite irriterad nu, jag har ringt arbetet flera gånger & frågat. Det är två veckor sen jag lämnade in lönekontolappen & jag tycker att nu får dom banne mig sätta in mina pengar, jag har minus på kontot & det är helg.....kan kännas kul och känna att det finns något ifall jag vill göra något, dessutom måste jag handla lite. Längtar efter barnen.....mycket.Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards