Alla inlägg den 7 mars 2007

Av BeaTris - 7 mars 2007 09:20

Har knappt orkat bry mig om datorn dessa dagar. Inga måsten heller för den delen.....allt får ligga åt sidan tills jag känner att jag orkar ta tag i sakerna. Jag tar det bara lugnt nu. Fortfarande hemma från skolan, hoppas på att det ska bli bättre idag. Lite piggare känns det som men aj vad ont det gör när jag måste uppsöka toaletten. Nästan så jag drar mig för det varje gång. Efter genomlidigt sekunderna av pärs & smärta så tar det ett bra tag innan svedan släpper & jag kan fungera någotsånär normalt igen.Jag är glad över mina ungar i dagsläget.....dom hjälper till så gott dom kan. I fixade frukosten åt sig & sin bror imorse, hon ska gå förbi macken & köpa mjölk & yoggi på vägen hem. Lillebror hjälper till han också, håller tex i skorna så jag ska slippa böja mig för det är en svårighet. Gillar inte att låta så gnällig men en UVI känns banne mig som något bland det värsta man kan gå igenom. Men jag har ju inte upplevt allt så jag kan bara spekulera. Nu blir det soffan ett tag. Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards