Alla inlägg den 5 mars 2007

Av BeaTris - 5 mars 2007 19:12

Jo jag lever faktiskt.....svårt att tro kanske. Det brukar alltid bli ett inlägg innan skolan. Men jag har mått rent ut sagt förjävligt idag. Kroppen värker som skrutt.....dessutom sveda när jag kissar, men det var först imorse jag kopplade ihop dom två & tänkte tanken UVI. Har varit förskonad från detta fenomen men nu slapp jag inte längre. Var på VC vid halv tre & lämnade prov & fick ta stick i fingret för att utesluta att den gått längre upp i njurarna vilket är vanligt vid feber. Jag hade 38,3 men som tur var UVI´n lokalisrad till endast blåsan. Endast föresten.....det räcker gott & väl, för den som haft det vet att det känns som att kissa taggtråd.Så det har varit en dag i soffan & större delen av kvällen lär spenderas där också. Måste försöka hålla mig vaken till 22 i allafall så jag kan ta andra tabletten i penicilinkuren. Lär väl slumra till i soffan om det vill sig väl.Nu pockar grabben på uppmärksamhet så jag ska rusa.Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards