Alla inlägg den 4 mars 2007

Av BeaTris - 4 mars 2007 19:29

Nyfiken nu???Inte så vidare smaskigt denna gång :)Jag vaknade faktiskt av att telefonen ringde imorse.....anonymt. Eftersom jag inte hann vakna till så la personen på. En halvtimme senare ringde det igen. Gissa vem??Jo, dejten.....han lät rejält sliten, han babblade på om en massa konstiga saker, lite dumt att skriva här. Men han var inte elak, han frågade om jag kunde förlåta för att han varit ett svin. Han frågade även om han varit den snälla personen han en gång var.....hade jag kunnat bli förälskad i honom då? Om han varit den som var mån om sin tjej, tog hand om henne, lagade mat & skämde bort henne. Svaret får nog bli Ja, det hade jag nog kunnat.Men nu är han inte den personen längre, han finns säkert långt inne i den kroppen, men den kan vara svår att nå fram till. Han sa igår morse till mig att han gick förmodligen sönder vid sin separation. Han har umgåtts med kompisar som är såna som han var i sättet. Han har präglats av dom. Men är det en ursäkt, att göra så mot mig som defintivt inte är så grov i mitt språk & som *tyvärr* är väldigt ärlig & godtrogen av mig. Han är livrädd för att bli kär.....för att någon ska bli det i honom, pga vissa omständigheter. Varför hittar jag bara dom som verkar ha problem i sina liv? Om man nu känner så, varför dejta överhuvudtaget? Varför skriva till en tjej som vill ha mer? Han ringde en gång till sen, jag tror han har väldigt dåligt samvete, att han mår dåligt över att det blev som det blev. Visst att jag kan vara långsint men inte när någon kommer & säger förlåt. Då godtar jag den ursäkten & det gjorde jag även idag. Får skriva ett mess om ett par dar & höra hur han mår, för idag lät han för bedrövlig. Kram E

Av BeaTris - 4 mars 2007 18:47

Försökte komma in & blogga hela förmiddan.....utan lyckat resultat. Men nu verkar det vara igång igen *bra*Gjorde som jag skrev igår, gick & la mig tidigt, måste ha somnat innan 10.....vaknade halv 8, det var riktigt skönt att få sova ut. Kan nästan svära på att det blir tidigt ikväll igen, om barnen somnar som dom ska vill säga. Är väldigt trött igen.Alltså.....min kropp värker något så ofantligt, känns som jag blivit överkörd av en ångvält. Så det får bli en lång varm.....riktigt varm dusch senare. Kan ju hoppas den & lite sömn gör att det släpper.Idag fyller J år så jag var där tidigare & fikade. Strax innan jag skulle upp till exet & åka hem med barna så kom K & hämtade mig.....söta unge. Han hade en liten ryggsäck med sig, i den låg några nya bilar med lite tillbehör. Han hade köpt det för sina pengar.....sparad veckopeng. Han hade också bakat muffins idag som han tagit med sig tre stycken av, I gjorde kakor igår så det fanns oxå i påsen. Så nu har vi fika till någon dag i veckan. Älskade ungar ni är för goa.Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards