Alla inlägg den 1 mars 2007

Av BeaTris - 1 mars 2007 21:40

Är det sängen för min del. Sov urdåligt inatt.....lär göra det ikväll igen. Det händer saker här ska ni veta, mysiga saker, bra saker. Är rädd & nervös men på samma gång så känner jag mig trygg.Håll tummarna att det är min tur nu, att Amors pilar träffar rätt. Skriver mer om några dar, när jag vet mer. Kram E

Av BeaTris - 1 mars 2007 07:26

* Gick upp & åkte till skolan. Där blev det en hel del APU-prat. Vi ska ut V.11-14, jag ska vara på en VC i Motala. Blir en bit att åka men det ska nog funka.* På fikarasten fick jag sommarjobb. Men inte på det stället jag har foten inne. Utan J, en tjejkompis ringde från sin Plussplats hon har, dom behövde ha en person som kunde jobba V.26-29 "Tjänsten" är på 80% & jag har fått schemat & det är riktigt bra tider, så barnomsorg/passning ska nog fixa sig. * Kom hem, satt vid datorn lite. Fick en fråga på SD om några bra uteställen i Linköping av några killar som skulle dit. Han som frågade erbjöd sig att bjuda på drinkar om jag skulle ut.....kanske ska fundera på saken.* Gick hem till J.....hämtade schemat, fikade & snackade lite skit. Var hemma runt halv 10. Börjde då chatta med R, killen jag skrev om häromdan. Fortfarande trevlig & så att prata med, vi har samma tankar om vissa saker. Men det är nog inte mer, kanske låter som det är tidigt att säga nu men jag känner att han är inte min typ av kille som jag faller för. Alltid är det något, det är ofta för bra för att vara sant.....eller ställer jag för höga krav på den jag dejtar? Men har jag inte rätt att göra det? Är ju ändå singel & ska jag dejta någon ska det kännas nästintill 100% rätt annars ger jag mig in i något som sårar någon av oss & det vill jag inte. Jag vill inte trampa på folk i "jakten" på Kärleken. Vet ju själv hur förbaskat ont det gör att bli lämnad precis när känslorna börjat gro. Nää jag får ta & fortsätta bygga vidare på styrkan inom mig. En rolig kommentar från gårdagen: Jag hade tagit upp mobilen, tittade på den & frågar "Varför skriver aldrig någon till mig?" Då kommer det.....rappt som attan ifrån en som satt intill som ofta alltid är på hugget: "Därför att ingen tycker om dig" & vad jag skrattade, sa det till henne att det är tur att jag mår så bra annars hade jag blivit ledsen. Hon tyckte jag fick skylla mig själv, jag bjöd ju på den.Kram E

Av BeaTris - 1 mars 2007 07:23

För igår upptäckte jag något väldigt dumt. När jag klickade på Skorpionen för att få fram dagens horoskop så blev det olika, knasigt för då kan jag ju trycka tills jag hittar ett som passar. Så nu blir det uppehåll tills jag hittat någon sida jag tycker bra om. Funderar även på att bara ha veckans, blir lite mycket varje dag.Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards