Alla inlägg under februari 2007

Av BeaTris - 25 februari 2007 16:34

Nu har barnen åkt hem till Pappa igen. Ska erkänna att innan dom åkte blev vi rejält osams.....tårar både på barn & Mamma, men innan exet kom så pratade vi & hade kramkalas. Så vi var inte ovänner när dom åkte. Men det känns ändå jobbigt för jag mår dåligt av att känna mig arg & irriterad nästan hela tiden. Det blir en ond cirkel.....svår att ta sig ur. Försökte få I att förstå att hennes attityd & kroppsspråk säger ganska mycket & det säger mig att hon skiter fullständigt i att jag blir arg & höjer rösten. Det värsta är att Lillebror härmar efter hennes miner & han blir likadan. Får hoppas vi har detta tråkiga i minne nästa Söndag & våran vecka då blir fin ihop.Kram E

Av BeaTris - 25 februari 2007 13:48

Eller är det kanske en flicka?? Svårt att avgöra. Men tjusig värre är den måste jag säga. Det är I som varit kraktiv & i skapartagen.....på Mammas begäran. Tyvärr så tappade den huvudet så hon hade väl ingen större lust att börja om igen. Därav en Snowman i miniformatDagens lunch.....pannkakor ligger som en klump i magen, mätt som en plätt i dubbel bemärkelse. Sista tvätten är på torken & popcornen från gårdagens myskväll är uppsugna.Reprisen av Melodifestivalen skrålar i bakgrunden & jag misstänker att ungarna sitter klistrade.....tysta är dom i allafall.Kram E

Av BeaTris - 25 februari 2007 08:44

Vardag: Du behöver nya kontakter - sök dig till sådana personer som du kan trivas med. Kärlek/Relationer: Du är opraktisk och gör oförklarliga misstag, helt enkelt visar du upp alla symptom på att vara förälskad igen. Pengar/Arbete: Mot din vilja så råder bara rutin på jobbet. Även om det är svåra tider så har du god ekonomi. Dagens Citat: Klotter London -Man måste kyssa en gräsligt massa groder innan man hittar en prins. Lyckonummer: 22

Av BeaTris - 24 februari 2007 22:42

Jag satte mig vid datorn & slösurfade lite på SD, blev inbjuden till chatten av en jag mailat med idag. Han kändes rätt trevlig så jag gick in, trots min enorma trötthet.Självklart tog det inte många meningar innan kom han in på sexbiten. Han frågade hur jag var klädd? Svar: Mysbyxor & en stor huvtröja.....väldigt sexigt. Men det var ju bra, för det var lätt att ta av. Sen skrev han att han var sugen & frågade om jag var det. Svar: Skulle inte tro det.....trött som attan & har fortfarande mens (två veckor imorron, jävla skit, är sååå trött på det nu. Så jag gav honom det svaret. Hann inte blinka förrens han var ute ur chatten.....stick & brinn säger jag bara.Men Hallå.....vad tror vissa eg, är dom bara ute efter en sak?? Jag vill inte sitta bakom min skärm & skriva en massa saker som han då tänder till på & sen gör det han vill till det. Detta är inte min stil. Har ärligt talat haft ett par KK förhållande men no more.....inte min grej, snacka om att känna sig ännu mera ensam. Man duger till sex men that´s it. Jag har nu varit separerad i 1½ år. Kanske har behövt den här tiden för att göra lite "misstag" få vara lite wild & and crazy. "Leka av mig" men under vuxna former. När jag blev ihop med exet 94 var jag *bara* 22 år gammal & hade haft ett förhållande innan. Ja, jag var nog runt 20 när jag blev ihop med min första kille. Så jag hann aldrig uppleva det där med att få strula runt & dejta killar. Men nu är jag trött på strul, jag vill hitta någon att ha ett seriöst förhållande med. Inga krav på att bli sambo & skaffa barn, för den biten är jag klar med. Det lär dröja innan jag vill bo ihop med någon & jag känner inte att jag ska ha fler barn, träffar hellre någon som har barn sen innan han också. Jag har hunnit bli sårad både en & två gånger, för trots allt så vill jag ju känna kärlek igen. Så är det undra på att man tröttnar på dessa typer som tror man kan lära känna en person via Sexprat.....lämna den biten tills det är rätt läge. Nu dök J upp på Msn, men jag ska inte sätta igång något där.....glöm det grabben.Nu ska jag gå lägga mig & Krama kudden.....den kan man lita på. Godnatt.Kram E

Av BeaTris - 24 februari 2007 22:33

Ja inte riktigt då, men tyst i huset är det i alla fall. Men inga Tomtar i vrårna hoppas jag.Barnen fick se klart melodifestivalen (Vilka dåliga låtar, Andreas var nog klart bäst)Sen blev det sängen för dom. Tog inte många minuter förrens dom sov som små änglar. K var lagom upptrissad så jag trodde han skulle ta tid på sig. Men nu sover dom skönt & snart ska jag oxå krypa ner. Sovit rätt illa inatt faktiskt.Ska bara skriva ännu ett inlägg om.....ja vänta & läs.Kram E

Av BeaTris - 24 februari 2007 14:39

Vi är återigen hemma innanför våra egna väggar.....känns skönt för ute blåste det kallt & det kan nog blåsa upp mer under em.Vi fick i allafall ett trevligt dygn hos kompisen & hennes barn. Vi hann med pulkaåkning igår, alltid uppskattat. Efter en stund i lekparken började Mammorna frysa & fick försöka övertala sina barn att gå hem. Det tog lite tid men det gick till slut. Hamburgare & pommes till middag & så efter Bolibompa lite mys i soffan med chipis & morot/gurkstavar. Såg På andra sidan häcken. En lite smårolig film som alla uppskattade. Slängde 4 trötta ungar i säng & sen satt vi tjejer uppe & halvkollade på Fyra bröllop & en begravning. Jag orkade inte kolla klart utan kröp in & la mig på madrassen brevid K & somnade. Har sovit lite halvt om halvt. Lär säkert sova bättre inatt. Nu ska snart det lagas mat här.....ris & ckickybits med sötsur sås står det på matsedeln idag. Kram E

Av BeaTris - 24 februari 2007 14:26

Vardag: Ofta lägger du ner mer tid än du borde för att vara andra till lags. Kärlek/Relationer: Ett kärt återseende väcker känslor i dig, som du trodde var förbi för längesedan, ta det bara som det kommer. Pengar/Arbete: Tänk lite mer på vart pengarna tar vägen. Sluta slösa annars kommer du att få se ytterligare en månad som är för lång mellan löningarna. Dagens Citat: Paul Bourget -Flirten är kärlekens akvarell. Lyckonummer: 15

Av BeaTris - 23 februari 2007 08:46

Som älskar mig & som jag ska ta kontakt med?? Det stod nämligen samma sak i horoskopet igår.Här är vi vakna, ungarna sitter & kollar Tv-Shop *Spännande tydligen* Själv har jag fixat lite med det ekonomiska.....lagt in räkningar & annat kul. Nu ljög jag visst igen, speciellt kul är det ju inte när pengarna försvinner snabbare än dom kommer in på kontot. Men men, det är livet på en pinne. Idag bär det av till K, ska göra oss klara här & äta lite frukost. Målet är att komma iväg innan 11 i allafall. Tänkte vänta på posten & den kommer runt 10. Så nu kanske jag inte Bloggar förrens imorron.....men jag tror ni klarar er bra ändå.Ha en fin fredag.Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards