Alla inlägg den 26 februari 2007

Av BeaTris - 26 februari 2007 17:39

Här händer det saker. C frågade precis om jag skulle med en sväng & lämna hennes dotter. Sväng & sväng förresten, det är en resa på 90 minuter enkel resa. Men jag sa ja, vi brukar ha så kul när vi åker. Kommer kanske få se en alldeles ny liten bebis :)Annars har det varit en bra dag, pratade med J tidigare.....killkompisen & han var på så bra humör så mitt goda humör blev ännu bättre. Det bara bubblar i kroppen. Tänk att så lite som en chatt med en trevlig person kan få en att må så bra. Pratar om Han från igår. Men hellre må så här än dåligt över ensamheten. Skrev Hej på Msn tidigare men inte fått svar, han har status.....inte vid datorn så han kanske inte sett det än. Vi lär säkert höras fler gånger. Nu ska jag fixa till mig lite. Ha en fin kväll.Kram E.

Av BeaTris - 26 februari 2007 07:36

Vardag: Idag har du ingen bra dag alls, har du tur kan du få ett kul brev på posten. Kärlek/Relationer: Var nöjd med den kärlek du har, gräset är inte alls alltid grönare på andra sidan. Pengar/Arbete: Du arbetar enträget och nu bör du bli uppskattad för ditt jobb. Pengar kan du komma att få gott om. Dagens Citat: William Shakespeare - Döden är en skuld som ingen kan betala mer än en gång. Lyckonummer: 17

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards