Alla inlägg den 23 februari 2007

Av BeaTris - 23 februari 2007 08:46

Som älskar mig & som jag ska ta kontakt med?? Det stod nämligen samma sak i horoskopet igår.Här är vi vakna, ungarna sitter & kollar Tv-Shop *Spännande tydligen* Själv har jag fixat lite med det ekonomiska.....lagt in räkningar & annat kul. Nu ljög jag visst igen, speciellt kul är det ju inte när pengarna försvinner snabbare än dom kommer in på kontot. Men men, det är livet på en pinne. Idag bär det av till K, ska göra oss klara här & äta lite frukost. Målet är att komma iväg innan 11 i allafall. Tänkte vänta på posten & den kommer runt 10. Så nu kanske jag inte Bloggar förrens imorron.....men jag tror ni klarar er bra ändå.Ha en fin fredag.Kram E

Av BeaTris - 23 februari 2007 08:43

Vardag: En arbetskamrat behöver din hjälp, men vågar kanske inte säga det. Kärlek/Relationer: Någon du älskar behöver dig, så tveka inte med att ta kontakt idag även om det var länge sedan sist. Pengar/Arbete: På arbetet går det trögare än vanligt och du kan känna dig trött på andras tjat, men det är bäst att tiga. Pengar irriterar dig bara just nu. Dagens Citat: Paul Géraldy - Mannen tror att han väljer kvinnan, men det är nästan alltid tvärtom. Det är kvinnan som väljer den man som skall välja henne. Lyckonummer: 31

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards