Alla inlägg den 20 februari 2007

Av BeaTris - 20 februari 2007 21:35

Beverly Craven - Promise MeYou light up another cigaretteAnd I pour the wineIt’s four o’clock in the morningAnd it’s starting to get lightNow I’m right where I want to beLosing track of timeBut I wish that it was still last nightYou look like you’re in another worldBut I can read your mindHow can you be so far awayLying by my sideWhen I go away I’ll miss youAnd I will be thinking of youEvery night and day just ...Promise me you’ll wait for me’cos I’ll be saving all my love for youAnd I will be home soonPromise me you’ll wait for meI need to know you feel the same way tooAnd I’ll be home, I’ll be home soonWhen I go away I’ll miss youAnd I will be thinking of youEvery night and day just ...Promise me you’ll wait for me’cos I’ll be saving all my love for youAnd I will be home soonPromise me you’ll wait for meI need to know you feel the same way tooAnd I’ll be home, I’ll be home soonPromise me you’ll wait for me’cos I’ll be saving all my love for youAnd I will be home soonPromise me you’ll wait for meI need to know you feel the same way tooAnd I’ll be home, I’ll be home soon

Av BeaTris - 20 februari 2007 19:54

Känner mig allmänt nere & deppig nu, måste lätta på trycket, det gör jag bäst här.Ringde barna & pratade lite. Dom mådde bra, hela huset fullt med kompisar & det var bakade muffins hit & nya möbler dit & jag bara kände att vad fan ska ni med mig till? Kan jag inte bara släppa allt som har med huset & den skiten att göra, jag har lämnat exet & jag vill inte ha honom tillbaka.....fatta! Har en svacka igen.....fan vad jobbigt det känns. Men den beror på att jag saknar barna, trodde inte det skulle bli så här svårt. Barnen ville ju i allafall komma nu så jag pluggar järnet imorrn sen får resten ligga.....jag längtar efter mina barn så det gör ont & jag vill ha dom hos mig.....så därför ska dom få komma imorrn. Chattade med J.....killkompisen, inte den andre. (Har faktiskt stålsatt mig & inte börjar chatta.) I allafall så sa han att han & tjejen inte skulle ses förrens på Fredag & att dom redan längtar :)Kunde då inte låta bli att tänka tillbaka på det jag hade med T. Första veckan "utan" varann, när jag hade barna. Vi messade flera gånger om dan & pratade varje kväll.....längtade & saknade. När vi äntligen sågs på Söndagen så var det så mysigt. Han fixade med lite småsaker i min lägenhet medans jag pluggade lite. Sen lagade han mat & jag satt på diskbänken & höll honom sällskap. Minns så väl vad han sa när jag sa att jag är lite speciell (Gillar att sitta på diskbänken eller köksbordet) Han svarade då "Det är därför jag är här". Det är en sån grej man bara drömmer om att få höra, kanske därför den etsade sig fast.Ibland kan jag bara känna att jag vill så gärna att han ska messa & be om en dejt.....att han har en sak han vill prata om. Det kan jag fortsätta drömma om för det lär inte hända. Jag tror inte det i allafall. Visst kan man hoppas men bättre att gå vidare, drömmar är till för att krossas verkar det som. Kram E

Av BeaTris - 20 februari 2007 15:35

Jag har åkt hem nu.....kan inte sitta längre, blir precis tokig på alla fall & olika hjärtkrämpor personerna har. Svårt att veta hur man ska göra i olika situationer, vi är ju inte färdiga än, man gissar sig till mycket.Gick & handlade lite, bl.a färskt hö till "odjuren" som dom nu mumsar på under lite småprat.Är det någon som kan förstå hur mycket jag längtar efter mina barn nu?? Måste ringa ikväll & prata med dom.Kram E

Av BeaTris - 20 februari 2007 10:27

Tar en liten paus från skolslitet. Alla dssa nyckelord.....dom kommer driva mig till vansinne. Det är ju liksom inte bara ett eller fem utan ett tjugotal & lätta? Pyttsan!Nu ska jag sätta mig med ett fall om Sven som får hjärtinfarkt.....väntar bara på C som ska bli klar så vi kan hjälpas åt lite. Hon sitter mitt emot & nyser *L* hon håller på att bli förkyld.....stackars liten.Gänget bakom börjar bli trötta & skriker efter kaffe, mest flams & trams där nu. Svär gör dom också :OKram E

Av BeaTris - 20 februari 2007 07:36

Det var segt idag.....det tog en timme & komma upp. Varför kliver jag inte upp första gången det ringer? Är jag inte som piggast då.....det blir ju svårare & svårare för varje gång jag znoozar & mobilen ringer var femte(!) minut. Nää skärpning tjejen.Är inte klar än & snart ska jag åka till skolan.....bäst att sätta fart. Ha en fin tisdag alla Ni som läser.Kram E

Av BeaTris - 20 februari 2007 07:32

Vardag: Något kommer din väg och om du tar dig tid att uppskatta det, kommer du att ha vunnit mer än du först trodde. Kärlek/Relationer: Idag kan kärleken blomma upp ordentligt om du är snabb nog att greppa chansen. Pengar/Arbete: Du har länge känt dig splittrad. Men i dag får du äntligen tillfälle att fokusera på en sak i taget. Dagens Citat: Franskt ordspråk -Kärleken får tiden att fly. Tiden får kärleken att fly. Lyckonummer: 25

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards