Alla inlägg den 14 februari 2007

Av BeaTris - 14 februari 2007 22:04

Jag startade upp en konversation med J.....igen, kan fan inte låta bli trots att han bara skriver massa "konstiga" saker. Men ikväll var han riktigt seriös, en lång stund så till slut skrev jag:"Tänk om du kunde fortsätta så då kanske jag skulle våga fråga om du vill se en film med mig ngn kväll"Jag vågade fråga till slut.....men vi har inget bestämt ännu. Han skulle kolla upp det & så skulle han i säng nu. Så skrev jag att OM han vill så får han höra av sig, känns som jag jagar honom. Hoppas ju att han vill, mycket för jag är allt lite nyfiken på honom & det kan ju vara kul att slippa sitta själv för en gångs skull.Kram E

Av BeaTris - 14 februari 2007 20:09

Kvällen är snart slut.....tack för det. Ny dag imorron & då är all den här Alla Hjärtans Dag hysterin över, annars skriker jag.Kram E

Av BeaTris - 14 februari 2007 17:09

Har ätit & fixat undan lite av det som blev.....ska diska senare. Satte i en dvd med Vänner men är för rastlös för att se film, här vid datorn känns det inte lika "krypigt" i kroppen.....vet inte varför, jag är nog beroende *farligt*Dimman ligger tät utanför & mörkret sänker sig sakta. Känns inte direkt lockande att gå ut & gå. Ta ett bad är också lönlöst, jag kliver upp efter 10 minuter. Fan vad jag hatar den här känslan, jag vill slippa den, slippa känna ensamhet.....snälla hjälp mig någon.Kram E

Av BeaTris - 14 februari 2007 15:50

Det började så bra imorse. Men sen åt kaffemaskinen i skolan upp mina pengar som jag ville ha till choklad *jävla maskin* Sen var det kört. Inte hjälpte det att C också var på uselt humör. Hon hade snittat 4000 rosor igår & idag ska hon sälja alla. Hon ville inte se en enda ros till. *Passa dig pojkvännen för att ta hem rosor till henne, hon kommer trampa på dom*När vi satt & jobbade innan lunchen så slutade vissa klasser & då ställde det sig två invandrare precis bakom oss & förde ett jävla oväsen. Dom är människor precis som vi andra & självklart finns det bra & dåliga men just då kände jag bara att jag ville bita huvet av dom. Hade känt likadant om det varit svenskar. Inte en enda rolig sms hälsning har jag fått.....men vem fan skulle skicka till mig?? Jag säger att jag inte bryr mig om denna dag, men det är jävligt svårt när man överallt ser & läser om alla andra som är sååå lyckliga. Började chatta lite med J & han var lite på som vanligt. Har så svårt att tro på det han säger, han vill bara ha någon att leka med.....om *du* är så jävla sugen på mig så kom för 17 hit & se en film men sex kan *du* glömma för jag blöder som en gris nu. Där kanske jag har förklaringen till mitt tråkiga humör.Nu ska jag fixa lite mat sen ska jag slänga i en rolig film i dvdspelaren & gömma mig i soffan. Kan ju hoppas jag är på bättre humör efter den.Förlåt för alla svordomar.Kram E

Av BeaTris - 14 februari 2007 08:00

Känns som vilken dag som helst, bryr mig inte speciellt. Lång dag i skolan idg.....eller lång & lång, slutar halv tre så det är ju inte sååå lång dag kanske. Sjukvård står på schemat & det ämnnet är kul, timmarna går rätt fort. Inneboende jobbar kväll idag. Hon ska bara bo här ett par dar till sen flyttar hon hem till sig igen. Hon mår bättre nu & det är ju skönt. Hon vet säkert också att jag finns här när hon behöver det.Ha nu en fin AHD på er så skriver jag senare.Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards