Alla inlägg den 12 februari 2007

Av BeaTris - 12 februari 2007 20:45

Nu har kompisen åkte hem efter lite the, tvtittande & snack. Hon byts ut mot min inneboende som ringde för en stund sen. Hon lät inte alls som hon mådde bra & det kan jag förstå med tanke på det som hände idag. Men det stannar mellan henne & mig. Kan tänka mig att hon behöver få prata när hon kommer hem & det jag kan göra då är att lyssna. Tittade in på Msn & L var online, hälsade & pratade några ord men han var inte på topp han heller. Funderar på att skicka ett mess men är rädd att jag skrämmer iväg honom om jag visar att jag bryr mig hela tiden. Jag är nog lite av en amatörpsykolog, jag vill finnas där för mina vänner men är det även för andra & jag lyssnar gärna, stöttar & ger råd. Sån har jag alltid varit & kommer nog alltid vara. Som tur är så finns mina vänner där för mig när jag behöver dom. Men jag hoppas det dröjer innan jag är så pass knäckt igen så jag måste ha någon att ventilera med. Tycker jag haft tillräckligt med motgångar ett tag nu, finns det kanske en chans att få vara glad en längre tid??Kram E

Av BeaTris - 12 februari 2007 16:57

För här känns det som den står still. Har tvättstugan igen & hör & häpna nu är tvättkorgen tom.....Skönt att få det ur världen & slippa på ett tag. Bara att vika det jag har också men det ska jag ta under kvällen. Rensat lite i buren & senare i veckan blir det spånutbyte. Släppte ut busarna & dom smet in under bokhyllan men jag fick snabbt ut dom. Nu har dom ätit lite, skönt det då ser man att dom trivs, dessutom pratar dom lite då & då. Det låter så gulligt. En kompis messade precis & ville komma över en sväng, hon kommer väl om någon timme. Får bjuda på lite the kanske.Kram E

Av BeaTris - 12 februari 2007 16:26

En Msn flirt jag har.....flirt & flirt föresten, det vet jag inte. Det har nog varit lite mer än så ska jag erkänna. Jaja i allafall, han ville komma hit idag så jag sa att du får väl messa mig då (idag alltså) Inte har han gjort det.....fega krake ;) Mitt svar var igår varken ja eller nej.....en kvinna måste ju få fundera innan hon bestämmer sig eller?? Kvällen är visserligen ung men jag tror ärligt talat inte han är speciellt seriös. Han får väl fortsätta vara en Msn leksak.....kanske säkrast så för båda parter så ingen gör sig illa på elden här.Kram E

Av BeaTris - 12 februari 2007 07:36

Jag borde gått & lagt mig i tid igår kväll. Men istället fastnade jag i en konverstation på Msn.....den slutade inte innan klockan 1 inatt kan jag tala om & innan man varvar ner efter att ha kommit i säng, ja bli inte förvånad om jag säger att klockan var närmare två innan jag somnade. Jag kommer få synda för detta senare idag.....men det får jag väl ta.Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards