Alla inlägg den 7 februari 2007

Av BeaTris - 7 februari 2007 21:55

Jag Lovar Är trött nu & ska gå lägga mig, klockan har varit framåt 11 varje kväll denna vecka. Men nu är det dags för mig att säga Godnatt :)Kram E

Av BeaTris - 7 februari 2007 21:31

Duschen hjälpte föga, ikväll kom huttrigheten inifrån så då hjälper endast ett par tre saker.....counting down:Sist & minst upphetsande kommer då att krypa ner fullt påklädd i sängen...självklart ensam :(Detta sätt brukar vara mest tidskrävande sättet att få upp värmen igen, ju mer jag fryser, ju mer spänner jag mig, desto mer toabesök eftersom jag alltid blir kissnödig när jag fryser. Detta resulterar i ett hemskt ekorrhjul som kan ta upp till ett par timmar att komma ur.....jag vet, jobbigt värre.På andra plats & man tager vad man haver...typ har vi varm dryck...allrahelst i glas eller lattemugg nuförtiden, vet inte om det är en fix idé eller om den varma drycken verkligen smakar bättre så än i mugg med öra. Den värmer sakta men säkert upp mig inifrån....nackdelen är bara att är det the blir jag snart kissnödig igen & så är ekorrhjulet igång igen.Första & förmodligen det säkraste kortet är självklart en varm famn, en varmblodad person som vet hur jag ska få upp ångan. Det trevliga är att dom allra flesta jag träffat & kommit så långt med har varit varma av sig, alltid varma händer...mina är för det mesta kalla. Kan inte minnas att någon varit minst lika frusen som jag. Vad är hemligheten Killar??Finns det andra sätt att få upp värmen på vore jag evigt tacksam att få veta det. Jag gillar nämligen inte att frysa så därför vore jag glad om det snart blir vår & varmt igen.Kram E

Av BeaTris - 7 februari 2007 20:40

Dom ser verkligen rogivande ut när dom sover, kan sitta en lång stund & bara titta & stryka över kinden....försiktigt så jag inte stör. Och värmen som dom alstrar, gosigt värre & jag vill bara krypa ner & hålla om dom. Men nu blir det en varm dusch istället, riktigt varm så huden är blossande röd när jag kommer tillbaka.Kram E

Av BeaTris - 7 februari 2007 18:10

K & jag hade en liten konverstaion vid kvällsmaten.....Vi pratade om vad jag gör i skolan & vad mina klasskompisar heter, han berättade att på farmors jobb hade det kommit in en bil som hade smitit (det var en tjuv)den ena fönsterrutan var trasig & det var fullt av glas i bilen så han fick inte gå in (bara farmor) Han är så lugn & fin & kan verkligen föra en konversation. Det är alltid lättare att prata ensam med sina barn. Ingen som skriker & gapar eller avbryter den andra. Det blev inga marsvin ikväll, exet kunde inte idag. Får hoppas vi kan ta dom imorrn, jag vill nämligen också få hem dom. Buren är framme i allafall & påfylld med spån nu. Lite foder & andra godsaker finns i köket. Så jag hoppas dom kommer känna sig Välkomna. Kompisen är tillbaka & bloggar igen, hon fick strul ett par dar men nu är hon fit for fight. Det är hon som har varit & (kommer förmodligen bli igen) min inneboende. Hoppas det är Ok att jag avslöjar det Gumman?Kram E

Av BeaTris - 7 februari 2007 18:00

Besökare hittills denna månad....& det är bara den 7, verkar som fler & fler hittar hit. Bara hoppas Ni tycker det jag skriver är något att läsa också.Så Tack för att ni tittar in & ibland kommenterar det jag skriver. Gör mig jätteglad.Kram E

Av BeaTris - 7 februari 2007 15:50

Får jag Blogga lite. Har visserligen inget vettigt att skriva om men gör det iallafall. Har suttit en stund & läst vad andra skrivit om idag. Gick tillbaka till Tvn & såg klart Grey´s igår, det var riktigt spännande & slutade så man vill fortsätta kolla. Somnade rejält klubbad jag också. Var bra segt att komma upp imorrn. Snart är det i allafall helg. Men lär ju inte få någon längre sovmorron på Lördag då kidsen måste upp, dom ska till Busfabriken med exet & hans familj så jag får några timmar för mig själv bara så där. Idag köpte jag spån & mat till dom nya marsvinen. Kan hämta dom när det passar oss, ska höra med exet om han vill ställa upp, han skulle ändå komma förbi med barnas tefat senare idag så kanske vi kan åka då. Få se vad han säger om det. Gillar egentligen inte att be honom om hjälp, men nu handlar det ju till viss del om hans barn så då får han väl ställa upp lite. I ska med L hem idag & jag ska snart gå hämta K, drar mig lite för att ge mig ut i kylan igen men jag måste väl antar jag. Snöar & blåser gör det. inget skönt alls. Jag vill ha vår & värme nu. Men man får tydligen inte allt man vill har jag hört. Så jag får väl ge mig till tåls med den längtan oxå precis som vissa andra saker jag vill ha.Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards