Alla inlägg den 6 februari 2007

Av BeaTris - 6 februari 2007 22:18

Blev det för mig. Skulle se Grey´s Anatomy, det slutade så spännande förra veckan. Tyckte det var väldigt långa stunder mellan reklampauserna....dubbelavsnitt, orkar inte fortsätta kolla, får väl kolla om det går någon repris. Bloggen lockar & dessutom är jag trött. Kram E

Av BeaTris - 6 februari 2007 20:45

Och Nej jag slog dom inte med något hårt i huvudet. Dom somnade så bra själva...på bara några minuter. Dum som jag var gick jag in till K, då hade han inte riktigt somnat så han vaknade till. Men vi sa godnatt igen & jag klev i badkaret & tog en varm dusch, stod där en stund & bara njöt. Det är avkoppling för mig när barna somnat...speciellt om det varit en jobbig em med mycket tjaffs med barna. Men *peppar,peppar* så har denna vecka varit bra hittils, det känns jätteskönt. Min Pms är inte så farlig denna månad känns det som....eller så har det inte kommit igång.....kanske inte ska ropa hej än??Nu blir det strax lite Tv men är snart tillbaka.Kram E

Av BeaTris - 6 februari 2007 17:27

När det väl mörknar går det fort. Kom hem med sonen för en stund sen, det tar sin lilla tid. Vi blev omkörda av min kompis K på vägen hem, hon var snäll & gav oss skjuts eftersom hon ändå skulle köra förbi där vi bor.I hade blivit upplockad av kompisar så hon fick också skjuts hem. Jag fick ett ryck & organiserade om bland ungarnas filmer nu. Dom stod huller om buller & DVD-filmerna hade hamnat längst bak. K kollar på en DVD med Turtles. I & hennes kompis L leker på rummet & jag ska gå & fixa fram lite lättare kvällsmat. Ska bara skriva några rader till. Varje gång jag trycker på tangenterna så låter det från elementet.....tycker jag iallafall, vet inte vad det är. Konstigt är det i allafall. Kram E

Av BeaTris - 6 februari 2007 17:25

Av vissa saker en viss person skrivit idag. Mer tänker jag inte avslöja här, det får bli min lilla hemlighet.Kram E

Av BeaTris - 6 februari 2007 13:31

Verkar som om det är mottot "ju mindre desto bättre" som gäller. Vet inte om jag håller med....i vissa situationer är det nog bättre med lite större, sen får man döma själv vad man trivs bäst med. Smaken är ju som baken säger dom som vet.Men när det gäller det tekniska verkar allt bara bli mindre. Ta bara min DVD-spelare jag skrev om tidigare, det var den minsta jag sett...ialla fall när det gäller stationära. Den förra jag hade var visserligen skapligt platt & tog inte mycket plats på höjden i Tvbänken....men denna tar ju bara upp halva den platsen.....på bredden menar jag. Annat som bara blir mindre men verkar rymma mer funktioner är Mobiler, Mp3spelare....har sett så små & söta så man börjar undra vad det är....digitalkameror, får ju plats i en ficka nu.....hur kan det komma sig att sååå mycket får plats i sååå lite??? Vilka framsteg vi får vara med om, det blir bra samtalsämnen den dagen man sitter på sitt äldreboende.....om man nu får ha hälsan så länge så klart.Kram E

Av BeaTris - 6 februari 2007 12:54

Då var denna dag i skolan slut, skönt & få komma hem lite skapligt. Satt bara kvar en liten stund & gjorde klart en uppgift som jag missade när jag var sjuk för två veckor sen. *Jag vet, har skjutit upp det ett tag nu* Barna är i skolan & på dagis ett tag till. Ska hämta K runt 4tiden & då går I hem själv så jag lär kanske möta henne på vägen.Det hängde en påse med paket på dörren när jag kom hem. Det var dels en bok jag inte minns jag ville ha men ok då, får väl antingen behålla den eller skicka tillbaks den. I det andra paketet låg min DVD-spelare jag beställde häromdagen så nu kan jag & barna se film igen, ja har ju kunnat se video men hur trött har jag inte varit på det?? Hittade en som var skapligt billig på nätet så jag beställde den, kan spela alla format *tror jag* testade med en bränd & det gick ju sååå bra, vilket också betyder att jag kunde koppla in den som man skulle också. Måste ge mig själv lite beröm för att jag var så duktig.Fattas bara att jag ska få upp min toaletthylla, måste få tag i en borr. Hmmmm någon som vill låna ut sin??Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards