Alla inlägg den 5 februari 2007

Av BeaTris - 5 februari 2007 22:27

Sitter med tandborsten i mungipan, kan inte borsta & skriva samtidigt. Simultanförmågan fungerar inte så här dax....avstängd.Har haft en härlig stund på Msn, chattat med L, då njuter jag av varje ord....även om det bara är allmäna saker vi pratar om. Jag blir glad när han är online. Men nu har vi sagt Godnatt & Kram :) Tur att han sa det först, har lite svårt att logga av så länge han är där....men ibland måste jag ju, det är en dag imorron också.Kram E

Av BeaTris - 5 februari 2007 21:12

Så trivs jag bäst....inne, ogillar strumpor som bara kasar runt & av. Nu när det varit så kallt så har jag inte kunnat för fötterna blir ganska kalla normalt, hur tror ni då bli med 17 Grader inne?? Säger bara stackars sate som hade fått dela täcke med mig. Men idag är det minsann 20 grader här inne & elementen är bra mycket varmare. Då måste dom ju varit här & pulat *tack snälla* Så nu går jag återigen barfota men är liiite kall, men det får man ta. Kram E

Av BeaTris - 5 februari 2007 20:18

En stund för mig själv *äntligen* Har lagat mat & diskat, mellan mat & disk har vi ätit, tjaffsat, busat & snackat lite skit. En kompis & hennes dotter tittade förbi & åt mat med oss. I gjorde 3 av 5 av sina mattetabeller + att hon försökte göra lite av läsläxan, men förstod inte vad hon skulle göra så jag sa att henne att ta det på fritis imorrn, vilket påminner mig om....Vänta....brb.(Hon hade lagt böckerna på sitt skrivbord istället för i skolväskan.)Det är lite lättare när man är pigg. Men då så lyssnar hon dåligt & man får tjata, vilket leder att hon tjurar ihop totalt. Detta gör att jag blir irriterad eftersom jag börjar få Pms, är mer på hugget då. Så jag skrek till I att "Nu börjar jag bli irriterad"....då svarade J min kompis "Det är du ju redan" & ja det hade hon ju rätt i *S* Men nu är kidsen i säng & sover väl hoppas jag, vill inte springa & störa genom att kolla hela tiden. Det är tyst i alla fall. Så nu ska jag blogga samt läsa bloggar....mitt nya beroende. Får abstinens om det går för många timmar mellan gångerna. Kanske inte så bra eller?? Kram E

Av BeaTris - 5 februari 2007 16:23

Hoppas jag inte att det blir. Då har man klarat av en dag igen då, snart dax att fixa middag & sen drar tiden iväg & så är det läggdax igen. Det var helt ok i skolan, har pratat andning & lungsjukdomar. Hämtade K på vägen istället för att gå hem först, det snöar rätt bra ute så jag tyckte det var skönt att slippa gå ut igen. I är på dansen & kommer hem till halv sex. Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards