Alla inlägg den 2 februari 2007

Av BeaTris - 2 februari 2007 22:21

Och det är svårt att släcka den. Vet inte vad det är ikväll, vissa pratar om Fullmåne....blir man galen då eller vad är det frågan om?? Eller har det att göra med den kvinnliga berg & dalbanan??? Inte fasen vet jag, det är som det är & då får det väl vara så nu.Men en annan sak jag undrar är....Hur får man just det behovet tillfredsställt?? Suget efter allt runt omkring....längtar efter riktigt hett grovhångel & Nej jag tycker inte jag ska behöva skämmas för att tala om det. Jag vill ju vara en sån som talar om vad jag tycker, tänker & känner. Då är det väl lättast att tala om det så här, kan ju inte bli mer öppet. Ni känner ändå inte mig, bilden jag hade på min profil ett tag är borta & jag undrar om någon överhuvudtaget lagt den på minnet. I så fall....So What?? Jag är ju bara en vanlig kvinna, ingen Sexmissbrukare. Jag har rätt till känslor jag också. Kram E

Av BeaTris - 2 februari 2007 21:18

Men Han är fortfarande inte där jag vill ha honom, vill inte messa & tjata heller. Jag reder mig rätt bra själv, surfar runt lite. Men det har börjat svida lite i ögonen, snart dax för sängen. Skönt med sovmorron imorrn. Om inget nytt dyker upp imorrn kväll blir det väl att jag går på den festen jag blivit bjuden på. Är lite småfrusen så det blir fullt pådrag i sängen inatt igen *i klädväg* Ingen har varit här & kollat värmen. Kan ju hoppas dom kommer på Måndag, annars får jag väl ringa igen. Det ska inte behöva ta en vecka. Värme är ju något man behöver så här års. Glad att det är + Grader ute. Annars hade jag nog varit kallare än is vid detta laget.Kram E

Av BeaTris - 2 februari 2007 18:26

Tror jag också drabbats av den....precis som vissa andra man läser om....är det smittsamt?? Känner symtom på Hudsjukdomen. Jag vill ha hud, närhet, kel, smek....ja hela paketet.....vad ska man göra när det finns inom räckhåll men ändå inte??? Skulle säkert bara behöva säga som det är, men hur lätt är det?? Han är ju inte där jag vill ha honom just nu. Skulle komma snart skrev han...när då?? Undrar jag då. Kram E

Av BeaTris - 2 februari 2007 18:07

Blev det till middag & tro det eller ej....jag fick med pastan denna gång *S* Det var första gången jag åt pesto, tomatpesto & det var riktigt gott. Förbaskat smidigt. Min inneboende har åkt till jobbet & jag har roat mig med att vika tvätt...vilket fredagssnöje va?? Funderar på att ta den lilla disk som är oxå. Lika bra medans ångan är uppe. Kram E

Av BeaTris - 2 februari 2007 14:20

L min favorit, kan inte sluta, dom känslorna jag haft börjar nu bubbla upp till ytan igen. Det skrämmer, för jag inte vet vad som kan hända. Vet ju inte vad han känner. Vet bara att just nu har han det jävligt jobbigt & jag vill finnas där för honom. Jag fick ett fint sms igår där han skrev att jag betyder mycket för honom & att jag kompenserar hela hans familj som han just nu inte har en så bra relation till. Jag har sagt att jag finns här, han behöver bara hojta till om han behöver någon att prata med. Han betyder oerhört mycket för mig & det är väl därför jag inte kan sluta tänka på honom. Frågan är ju pass hur långt man kan gå, hur mycket ska jag avslöja för honom, för att få honom att förstå att jag är intresserad *väldigt mycket* av honom, att jag inte bryr mig om hans situation, att det påverkar inte mina känslor för honom, för dom har ju funnits där långt innan jag fått veta mer om honom. Det är tufft när det är så här svårt, kan fan inte koppla av. Det positiva är väl att jag inte är ledsen över T längre. Det lär nog bli lite tankar & funderingar i eftermiddag & ikväll. Så Bloggen lär bli fullklottrad *L*Kram E

Av BeaTris - 2 februari 2007 14:15

Fattar inte varför Fredagarna känns så förbaskat sega i skolan. Ändå var jag ju borta 1½ timme. Men nu är jag äntligen hemma.....men till vadå?? En ensam kväll framför datorn?? Fast det skrämmer inte speciellt idag, känns helt ok faktiskt. Min kära inneboende ska jobba, men vi hinner käka något ihop innan hon börjar. Få se vad vi ska hitta på. Ska också tvätta igen, orkade bara ungarnas påslakan häromdagen, i eftermiddag blir det lite kläder. Låter kuligt värre va??!!?Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards