Alla inlägg den 1 februari 2007

Av BeaTris - 1 februari 2007 21:25

Ska snart sova, sketatrött ikväll & var väääldigt svårväckt imorse, var inte så glad...fråga min Inneboende *S*GodnattKram E

Av BeaTris - 1 februari 2007 21:22

Till dig Manne Hoppas det är Ok. Läser ju ofta din blogg & det är inte alltid så lätt att hitta dina inlägg i djungeln av Bloggar, på detta sättet går det lättare.Kram E

Av BeaTris - 1 februari 2007 21:05

Har haft en kompis till här ikväll. Det blev en hel del snack om förhållanden, gamla ex, nya kärlekar & allt annat som tillhör den biten av det komplicerade som kallas Livet. Kompisen som bor här nu går ju genom samma dilemma som jag innan jag bröt mig loss, vet ännu inte hur det här slutar, det får väl tiden utvisa. Men det är konstigt att det är så många förhållanden som slutar med separationer, just i 30-årsåldern. Varför blir det så?? Är det någon slags livskris man går igenom....hade man för bråttom med att binda sig & skaffa barn med förste bäste som dök upp?? Många frågor att ställa sig. Det konstiga är att det känns som man hör talas om det på ett helt annat sätt efter att man själv gått igenom det. Det är i allafall skönt & ha någon man kan ventilera såna frågor med som vet vad man pratar om.Kram E

Av BeaTris - 1 februari 2007 20:58

Marsvinen idag...sååå små & söta. Dom är våra nu, vi tingade dom. Kan hämta dom till nästa helg. Ska köpa spån & fixa till buren så dom känner sig hemma när dom kommer. Det kommer bli namnen Vilda & Tilda Tror jag, Vilda iallafall, passade väldigt bra på den ena eftersom hon höll på att fara iväg när vi fick hålla henne. I vill att den andra ska heta Tilda, men jag vet inte...ska klura lite & se om jag kan komma på något alternativ. Återkommer men namn när vi tagit hem dom små gullisarna.Kram E

Av BeaTris - 1 februari 2007 08:06

Till tåget nu, ska ju till skolan.Skriver senare. Ha en fin dag.Kram E

Av BeaTris - 1 februari 2007 08:01

Fick igår kväll en till Vän på min Länklista. Kul när man hittar Bloggar man känner har lite av samma innehåll som jag själv skriver om. Här hittar du min nya Vän.Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards