Alla inlägg den 30 januari 2007

Av BeaTris - 30 januari 2007 13:33

Tog fram en matlåda ur frysen, visste vad det var i den *Pastarester från helgen, mums* Slängde in den i micron & tinade upp den. Bara att när det var klart så fick jag ju se att det bara var den goda pastasåsen, men ingen pasta *Ohhhh* Orkade inte slänga på något så det fick bli Pasta utan Pasta, smakade inte riktigt lika gott med bara sås.Nu blir det the för att värma en frusen stackare.Kram E

Av BeaTris - 30 januari 2007 12:31

För här är kallt. Jag har dragit upp elementen på fullt drag, händer inte ett jota, har testat med öppna och stängda ventiler, händer inget annat än att det känns som det blivit ännu kallare. Kompisen sov i grabbens rum, i flanellbyxor, långärmad tröja, fleecetröja, dubbla strumpor, täcke & två fleccefiltar....frös iallafall. Jag sov i träningsbyxor, långärmad, huvjacka, strumpor & två täcken. Vaknade inte ens varm, vad säger det Er??? Det är KALLLT här. Kan nästan känna hur det drar på golven. När jag gick till skolan imorse så satte jag in termometern en bit in i lägenheten, den visade på 17 grader!!!! när jag kom hem. Det borde ju ligga på 22/23 för att det ska vara behagligt eller??? Jag har iallafall ringt, så nu ska dom ta hit en rörkrökare som får kolla på det, så här går ju inte att ha det. Tänk om det varit runt 20 minus ute, då hade jag varit stel vid detta laget. Nää fy 17 för att frysa, nu vill jag ha en varm famn att krypa upp i. Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards