Alla inlägg den 21 januari 2007

Av BeaTris - 21 januari 2007 21:40

Nu sover mina Troll sen en stund tillbaka. Varit en bra & mysig em med lite blandat innehåll. Fick trösta I precis innan läggdags, hon blev ledsen över Moltas. Jobbigt för oss alla med saknaden. Kollade in en blogg nyss av en som föder upp marsvin. Gör att man får lite dåligt samvete som inte klarade av att förstå om ngt var fel med våran lilla "Gris". Vet att jag inte borde ha det, sånt kan nog inte vara lätt att märka för en amatör. Men så fungerar jag, tar lätt åt mig av vissa saker. Han var ju så fin.....så speciell i färgerna. Oerhört svårt att ta det till sig att vi inte kommer få se honom igen.....har bara några bilder & det blir aldrig detsamma som verkligheten. Vi får bevara honom i minnet & vara glada för den tid han fanns hos oss. Kram E

Av BeaTris - 21 januari 2007 13:19

Kommer Mamma´s älsklingar. Längtar bra mycket nu. Blir skönt & få in lite liv i hemmet igen. Dessutom känner jag mig lugn & harmonisk....inga PMS känslor här inte. Hoppas det blir en fin vecka. Långa dagar på fritis & dagis blir det visserligen men jag måste hinna plugga lite oxå. Till helgen har jag i allafall en sak planerad. Annars får vi ta en dag i taget.Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards