Alla inlägg den 20 januari 2007

Av BeaTris - 20 januari 2007 15:39

Det snöar ute, blåser nog lite också. Får hoppas det ligger kvar litet tag nu. Pratade med barnen, dom hade det bra, skulle ta med sina tefat hit imorron. Ska jobba mellan 18 & 22 ikväll, lika bra det, vill inte ha en sån kväll som jag hade igår. Det kommer fler helger & jag är ju inte ensam på jobbet direkt. Det drar kallt här & mörkt börjar det bli. Ska ta & tända upp lite & ta en varm dusch. Sen blir det soffan ett tag innan jag ska iväg.På återseende.Kram E

Av BeaTris - 20 januari 2007 12:41

Den gör ont....saknaden efter Moltas. Ensamheten känns så mycket värre & jag tycker det är oerhört jobbigt att det är Lördag. Alla har ju sitt känns det som. Varje gång man går ut i köket lr genom vardagsrummet kommer tankarna, ingen som tjattrar glatt lr nosar nyfiket längs buren för att se om det kommer ngt gott. Jag tror jag älskade det där marsvinet mer än vad jag var medveten om. Han var ett sällskap även om jag inte ägnade honom uppmärksamhet dygnets alla timmar. Nu är det så tyst, buren är städad & bortplockad & Moltas ligger i jorden. Skuldkänslor över att han var ensam när han somnade in skär i kroppen. Även om jag inte kunnat rädda honom hade jag kunnat sitta med honom. Att man kan sakna någon så......att det känns som man ska gå sönder. Man ska kanske inte ha husdjur när man binder sig så lätt, ändå vill jag att veckorna ska gå lite snabbare så kanske det finns en ny liten Kompis här. En som kan fylla tomrummet. Jag känner mig nog lite som Knyttet. Jag tröstar Isabella.....men vem tröstar mig?? Det är ju inte bara saknaden efter Moltas som känns svår, utan även efter T lr någon. Men att ha ett förhållande av vilket slag som helst bara för att slippa ensamheten passar inte mig, känner mig bara ännu mer ensam då. Jag vill hitta Han som tycker om mig för den jag är & som jag tycker om för hans skull. Mår bättre av att vara själv, så man vänjer sig & en dag hittar jag min Någon & kommer då upskatta det på ett annat sätt. Nu ska jag ringa jobbet & se om dom behöver hjälp ikväll.Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards