Alla inlägg den 19 januari 2007

Av BeaTris - 19 januari 2007 21:36

Känner mig så jävla ensam ikväll....tårarna rinner hela tiden nu. Tänker på T, tänker på Moltas. När jag var på väg att må bättre, nu är jag tillbaka fr början igen & det känns sjukt jobbigt. Börjar få ont i huvudet, sov bara tre timmar inatt, kom i säng sent & kunde inte sova direkt. Ska jobba 7-11 imorrn så jag måste snart försöka sova.Kram E

Av BeaTris - 19 januari 2007 20:17

Sunrise Avenue - Fairytale Gone Bad This is the end you knowLady, the plans we had went all wrongWe ain't nothing but fight and shout and tears We got to a point I can't standI've had it to the limit; I can't be your manI ain't more than a minute away from walking We can't cry the pain awayWe can't find a need to stayI slowly realized there's nothing on our side Chorus:Out of my life, Out of my mindOut of the tears we can't denyWe need to swallow all our prideAnd leave this mess behindOut of my head, Out of my bedOut of the dreams we had, they're badTell them it's me who made you sadTell them the fairytale gone bad Another night and I bleedThey all make mistakes and so did weBut we did something we can never turn back rightFind a new one to foolLeave and don't look back. I won't followWe have nothing left. It's the end of our time We can't cry the pain awayWe can't find a need to stayThere's no more rabbits in my hat to make things right Chorus (2x)Out of my life, Out of my mindOut of the tears we can't denyWe need to swallow all our prideAnd leave this mess behindOut of my head, Out of my bedOut of the dreams we had, they're badTell them it's me who made you sadTell them the fairytale gone bad Tell them the fairytale gone bad...Tell them the fairytale gone bad...

Av BeaTris - 19 januari 2007 19:25

Har det varit här idag. Mötte upp I efter skolan tidigare, så gick vi hit. Hade köpt tre gula rosor & en liten snöskyffel att gräva med. Vissa jag kände frågade om jag trodde det skulle komma snö *L* Vi pratade lite & jag tog fram Moltas så hon fick klappa....då grät hon, stackars liten. Hon skrev ett litet brev precis som flickan i boken om Herr Muffin, vi la hö i botten på en kartong & så lille Moltas. Han fick med lite sallad & ett par äpplebitar oxå. Så la vi två av rosorna i kartongen. Den tredje satte vi i jorden. Medans jag grävde hålet så satt I med kartongen i knät & sa adjö ordentligt. Tejpade sen igen & stoppade ner den i jorden. Hittade en hel del lökar som jag planterade om, får väl se om dom tar sig till våren, annars få vi sätta nya nästa år. I målade en skylt "Här vilar Moltas" som vi plastade in & satte intill väggen. Ska ta bort den + rosen som jag tänkte torka & ta in så det inte blåser bort ifall det blir storm igen. Efter detta så fikade vi & pratade om lite allt möjligt. Tror detta var bra för henne, att få säga Hej då ordentligt. Få ett avslut. Innan Exet hämtade henne satt vi i soffan & mös lite. Hoppas nu hon kan sova inatt & mår lite bättre på Söndag. Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards