Alla inlägg den 11 januari 2007

Av BeaTris - 11 januari 2007 20:22

Värst vad snabbt det gick att somna idag då. Klockan är inte halv 9 & båda kidsen snusar mysigt. Vad har jag gjort för att förtjäna detta ikväll???Vad ska jag fördriva tiden med nu.....sååå trött är jag inte så jag vill sova.Kram E

Av BeaTris - 11 januari 2007 18:48

Det börjar faktiskt bli vitt ute. Bättre det än slasket som varit under em *Hrmmmmpf* Som värsta PMS häxan jag är denna vecka så kan ni tänka *Eller??* vilka utbrott jag fick när ungarna + en kompis varit ute trots att jag tyckte dom kunde låta bli. Kommer in 30 minuter senare blöta, sktitiga, & bara slänger allt innanför dörrn. Den enda som var någorlunda torr var K eftersom honom satte jag på regnkläder, dom andra hade inga. Man blir så glad *not* Men nu är det skapligt igen, med hjälp av dotter & kompis. Ber om ursäkt för mitt dåliga temperament denna vecka. Nu är det Bolibompatajm & sen blir det sängen för mina Troll. Jag behöver lugn & ro & tid för mig själv.Kram E

Av BeaTris - 11 januari 2007 15:06

Tvätten är klar, dammsugat halva lägenheten *resten tar vi imorrn* städat buren & diskat. Nu vill jag var lat resten av em.Nyss kom I hem med en kompis, började genast gapa om att dom var hungriga, skrek tillbaka att ni får vänta. Sen kommer jag på att dom är ju för 17 över 9 år gamla så dom kan minsanna fixa lite mellis själva & se det gjorde dom. Hoppas bara det inte ser ut som Bomben därute i köket nu, men det tror jag inte :)Kram E

Av BeaTris - 11 januari 2007 11:36

- Nu är första omgången tvätt i maskinerna *Tjohooo*- Har också organiserat om i badrumskåpen *Behövdes*Kram E

Av BeaTris - 11 januari 2007 09:40

Barn är som tvättsvampardom suger åt sig all vår styrkamen när vi kramar domfår vi den tillbaka

Av BeaTris - 11 januari 2007 09:21

Snart helg igen. Veckan går fort trots att man bara går hemma.Imorse var det väldigt svårt att gå upp, snoozade mobilen en hel timme innan jag satte benen över sängkanten & tog mig in i badrummet. I kom upp som en Zombie & K var svårväckt han också. Vi följde bara med Isabella en liten bit idag, K var småsur hela vägen så det kändes bättre att gå hem med honom. I är ju stora tjejen & klarar sig mycket själv bara hon vill. Nu sitter jag här igen, fortfarande trött.....skulle nog somna om jag bara fick, men här ska tvättas idag. Ska dra ett varv med Sixten Blixten oxå, det känns som det är sågspån överallt. Buren ska också få sig en omgång. Behöver ha en spark därbak känns det som så jag får något gjort. Ska bli skönt & komma igång med plugget igen, får en annan sorts energi då.Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards