Alla inlägg den 10 januari 2007

Av BeaTris - 10 januari 2007 21:45

Har äntligen LilleMan somnat *Mamma nöjd men trött*Snart dax för Mamma att dra sig tillbaka också, ikväll är hon ingen nattuggla, kanske en annan dag.Godnatt alla BloggersKram E

Av BeaTris - 10 januari 2007 21:01

För det finns en som inte sover här.....någon som hon hör ligger & leker med både det ena & det andra......någon som kommer intassandes & säger: "jag vill ha ett annat gossedjuj".....någon som sjunger tada tada tada & putar med rumpen i sina självlysande dinoskalsonger.....någon som kan vara såååå söt men oj så bestämd.....någon som känns så liten men börjar bli stor. Mammas Kille, Mannen I Hennes Liv.Kram E

Av BeaTris - 10 januari 2007 20:13

Ringde mamma, för det var ganska länge sen jag pratade med henne. Har bara skickat mess för att veckan efter Nyårsafton var ganska jobbig för mig. Hon frågade vad som hänt, så jag sa bara att "Vi har brutit" Då flinade hon lite & sa att vi hade ju inte träffats så länge. Nää visst, men gör det mindre ont för det?? Snarare tvärtom för att det faktiskt var något bra på gång men som inte funkade av vissa anledningar. Då vart jag ledsen, visst hon visste inte mycket om vad det för en jag träffat, men berättar man allt för sin Mamma?? Jag är 30+ för guds skull. Hade hon vetat hur bra T & jag hade haft det dom veckorna vi träffats så hade hon kanske tyckt det var tråkigt. Nu kändes som att hon såg ner på mig. Hon hade bara dumma kommentarer idag. Klagade på allt jag säger & gör känns det som. Det är inte första gången vi blir osams pga det här....inte sista heller skulle jag tro. Kan ju hoppas det känns bättre nästa gång vi hörs av men när det blir vet jag inte.Har varit hos en kompis i em med båda ungarna. Ungarna är i säng sen ngn timme, I sover men inte K. Han hittar bara på bus men jag försöker ignorera honom så somnar han väl förhoppningsvis.Nu ska jag läsa lite Bloggar.Kram E

Av BeaTris - 10 januari 2007 11:28

Han tycker om att äta dom & brukar få en ask ibland.*Tack för dom mindre man kan köpa i flerpack*Nu blir han dessvärre förvandlad till ett. Han har suttit i badkaret sen 10 snåret :OKan ju inte komma & klaga på att han inte blir ren i alla fall. Får visserligen fylla på med varmt emellanåt men visst så länge han är nöjd & det verkar han vara. Leker med Dinosar & styr & ställer.Själv fastnar jag lätt här, det här med Blogg är beroendeframkallande. Både att skriva & läsa. * Keep up the good work boy´s & girl´s *Men snart drar vi iväg till en kompis.Kram E

Av BeaTris - 10 januari 2007 08:31

Grabben skrek efter smörgås. Ut i köket & ta fram den han inte åt upp tidigare. Då börjar Moltas *Marsvinet* Wiiiiitt, Wiiiiitt, Wiiiiitt & håller på fortfarande. Kan inte ens va i närheten av diskbänk & kniv för då tror han att det ska vankas mat. Han skriker i falsett, konstigt att han aldrig blir hes. Väldigt socialt litet husdjur det där. Kommer man i närheten av buren så reser han sig på bakbenen & nosar längs gallret. Men han kan bitas oxå. Satan I Gatan vad ont det gör om man har fingret på fel plats vid fel tidpunkt. En gång bet han ett stort hål i I´s pekfinger, det var tacken hon fick för att hon gav honom gurka. Men gullig är han :)Kram E

Av BeaTris - 10 januari 2007 07:09

Om T.....eller?? Det kanske var mina tankar, jag vet inte. Tänkte på honom innan jag somnade igår. Jaja, jag vet, jag borde försöka släppa det, men det är inte så lätt. Man går inte bara vidare sådär när det känns som hjärtat spricker.Igår kväll trodde jag huset skulle blåsa bort, det knakade rejält i knutarna. Tur att det är betong. Det blåser fortfarande rätt bra utanför. Känns som rena rama hösten juh, det ska ju vara vinter nu men ingen snö så lång ögat når & vi lär väl inte få någon eller så kommer den i Maj.Har fått ett svar på min utmaning, vore kul med fler så kom igen nu :)Kram E.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards