Alla inlägg den 7 januari 2007

Av BeaTris - 7 januari 2007 14:12

Imorse satt jag ju & skrev ett långt brev igen som bara försvann för att jag hann bli utloggad  Försökte få ihop ett nytt. Till slut lyckades jag så det blev ett bra mail som jag efter en stund skickade iväg till T.

Ca 30 minuter efter det så plingar mobilen till.....ett mess. Det är då T som frågar om jag är ensam hemma. Han kan ringa om jag vill. Men nej han har inte läst mitt mail, men ringer upp i alla fall. Frågar då om mina mess för jag tycker han låter som om inget hänt. Då har han inte fått dom alls Förvånad 

Så här har jag gått & mått dåligt i onödan för att jag känner att jag behandlade honom illa, vilket iofs inte är så konstigt. Han tycker ju att jag har rätt & bli förbannad, men det är svårt.

Vi pratade en stund. Han lovade att läsa mitt mail, messen jag skrev igår läste jag för honom. Men inget är förändrat, vi har brutit & visst känns det lite tråkigt men nu har vi rett upp allt & chansen att vi kan vara vänner snart igen är rätt stor & som jag skrev häromdan: Att vill ödet att det ska vara vi så blir det vi.

Nu ska jag ta & rensa bort alla gamla SMS i mobilen, för nu tänker jag inte älta mer. Vi fick ett fint avslut härom kvällen & det tänker jag lägga bland mina minnen lite längre bak tills jag känner mig redo att plocka fram dom.

Kram E

Av BeaTris - 7 januari 2007 13:26

Snart kommer ungarna igen & jag hoppas jag kan vara fokuserad på dom & att dom kan hjälpa mig komma över senaste veckans tråkigheter. Dom är ju ändå Nr 1 i mitt liv. Ska vara hemma med K i veckan. I går i skolan Ti-Fr. Få se vad vi ska hitta på. Har dåligt med pengar som vanligt så här i mitten av månaden så det blir inga större utsvängningar. Säkert lär jag ha några PMS dagar oxå men jag ska försöka bita ihop & vara en bra Mamma

Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards