Alla inlägg den 6 januari 2007

Av BeaTris - 6 januari 2007 22:12

Skulle ju prata med T om mailet idag. Men fick för lite mer än en timme sen ett mess där det stod :"Nu har dom åkt, kan jag ringa dig imorrn? Måste erkänna att det är jättejobbigt" Skickade tillbaka ett där jag frågade vad som var jobbigt, att det inte var så bra här heller & att jag inte tycker hans resonemang går ihop. Skrev oxå att visst ring imorrn om det känns lättare. Det var ju liksom meningen att det skulle låta lite bitskt, så avslutar jag allt med Kram & ta hand om dig. Hur jävla dum är man??? Så iväg med ett nytt mess som nog lät lite argare där jag nervärderade mig själv, att jag är så jävla dumsnäll *är på tok för snäll* osv. Ringde sen Karin & berättade, hon vart nog lite förvånad över mig *Fniss* Sen började jag tänka....hur menade han eg?? Jag tolkar hans mess såsom att det är att det som händer mellan oss som är jobbigt. Men han kanske menar att det var jobbigt att barna hade åkt???? Men då borde han väl svarat på det i så fall när jag frågade. Skickade iväg ett nytt mess där jag skrev att jag bad om ursäkt om jag misstolkat honom. Får bara hoppas han hör av sig imorrn, för han svarar inte på messen Ledsen Det var ju inte meningen att bli elak, men jag har sjunkit så lågt hela veckan, gett honom olika perspektiv, olika lösningar för att han ska ge oss en chans.....till slut kommer man till en gräns där man känner att nu får det räcka, nu tar jag inte mer. Jag måste kanske släppa allt, jag kanske måste vara den som säger stopp, nu bryter vi här, hör inte av dig mer. Att det måste vara så svårt att låta ngn gå.

Kram E

Av BeaTris - 6 januari 2007 14:12

T har bestämt sig. Fick ett mail av honom i morse....inte för att han var feg utan för att han precis som jag känner att det är lättare på papper.

Han hade tänkt på alla alternativ på vägen hem men kände ändå när han kom hem att han behöver vara själv ett tag. Det känns såklart tråkigt, speciellt med tanke på det långa brev jag skrev till honom i morse....det som jag skyddar. Skrev bl.a lite av det jag skrev igår kväll. Men jag skickade det till honom & bad att han skulle läsa & sen höra av sig till mig. Han har nu läst.....vilket resulterade i att han fått ännu sämre samvete. Jag messade då & bad honom om att ringa, vill inte att han ska ha dåligt samvete.....jag har gett mig in i leken & då får man vara beredd på att bli sårad. Vi ska höras av lite senare då han hade sina barn för tillfället. Jag kommer resa mig igen, det som hjälper är att läsa mitt brev om igen & om igen.

Nyss kom några negativa tankar....att varje gång jag hittar ngn som jag tror det kan bli ngt bra med så tar det slut. Så nästa gång jag träffar ngn *om jag nu gör det* så kommer den stackaren få jobba, jag kommer tala om att jag blivit sårad så många gånger & jag vill inte bli det igen. Det finns ju inga garantier för ngt men jag kommer bli mer försiktig & det kan ta tid & våga lita på ngn igen.

Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards