Alla inlägg den 5 januari 2007

Av BeaTris - 5 januari 2007 23:07

Jag kommer sova så skönt inatt.....det känner jag på mig Glad T åkte hem för ett tag sen. Undrar om inte han mår sämre än vad jag gör, han är sååå splittrad. Att ha såna känslor som han har för mig & samtidigt känna behovet av frihet & inte ha ngn att ta hänsyn till. Han sa att ska vi ha ett förhållande så vill han känna att han vill vara med mig hela tiden. Jag sa då att om det nu är så att han trivs så bra med ensamheten så borde han inte utvecklat känslor för mig överhuvudtaget.....stänger man inte av den delen då?? Känslomässigt i allafall. Behovet av sex kan ju finnas där men det kan man ju få ändå om det nu är så. Det att vilja umgås hela tiden är ju ngt som växer fram med tiden & vi har ju kommit överens om att ta det lugnt, inte stressa in i ngt. Stackarn fick då ännu mer att tänka på  

Jag frågade om han ville ha en vecka lr två i betänketid innan han bestämmer sig helt & hållet, det känns så onödigt att kasta bort allt bara så där. Kan ge honom det, utan att höras av på ett lr annat sätt. Han kunde inte svara på det utan skulle höra av sig imorrn. Det skulle ju göra att jag får tid att vänja mig vid ensamheten igen på ett lugnt sätt, att kunna hitta tillbaka till den där harmoniska känslan jag hade innan vi började dejta. För även om jag inte vill vara singel så kan jag klara av det & må bra, men nu kändes det nästan som jag var tvungen att hitta ngn ny. Det gör ju oxå att jag kan se tiden an hur det går med T, även om jag inte väntar på att han ska bli redo så kastar jag mig heller inte in i ngt förhastat. Den dan han är redo så kanske jag är fri & vi kan träffas & se om det finns ngt kvar. Jaja allt detta är ju bara spekulationer, men Ödet vill kanske att det ska vara vi, bara att det inte är rätt tid just nu.

Han är fullt medveten om att han kan förlora mig om han bara kastar bort det vi har, för jag tror ärligt talat inte vi kan umgås som bara vänner, inte så länge attraktionen finns kvar. Han kom upp hit som vän men kunde ju självklart inte hålla sig ifrån att kramas & så. Vi satte stopp sååå många gånger & till slut så skulle han åka men då bad jag honom att se en film med mig, det blev ingen film Fundersam Fast han stannade ju visserligen en stund till

Men till slut ville han åka hem, jag försökte övertala honom att sova här. Men han skulle upp tidigt imorrn & hämta sina barn. Kanske tur det Glad Vi skojade & busade som två nyförälskade tonåringar. Det var så befriande & kunna skiljas som Vänner med tanke på hur nedbruten jag var på Nyårsafton.

Mår mycket bättre nu, även om jag är medveten om att det kan bli så att han står fast vid att han inte klarar av ett förhållande, men som jag skrev häromdan, jag kan inte bli mer sårad nu. Nu kan jag bara bli starkare & det tack vare mitt bloggande & mina Vänner som ställt upp & lyssnat & ältat tillsammans med mig

Kram E

Av BeaTris - 5 januari 2007 10:38

Har vaknat till igen. Vaknade tidigare imorse, med huvudvärk & kunde inte somna om. Så jag gick upp, tog en tablett & kollade lite Tv, sen tog tröttheten övehand. Så jag har legat & slumrat lite nu. Ändå gick jag & la mig mig innan 10 igår kväll & somnade ganska snart. Sover nog inte så hårt om nätterna. Beabetar säkert hela tiden.....omedvetet. Man bli slö av att bara gå hemma oxå. Ska bli så skönt när skolan kommer igång.

Det är några timmar innan kvällen, T kunde inte komma förrens mellan 5 & 6 så jag ska försöka städa undan lite här. Plocka undan gran & lite andra julsaker. Har tröttnat på det nu.  Måste få i mig lite frukost oxå.

Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards